26

Re: Mijn allereerste opdracht!!

Haha, en zo kun je heel lang kletsen over een prijs. Ik vraag voor een platte taart met een puzzelplaatje 20 euro. En hoe meer mensen een taart willen, hoe verder de prijs omhoog gaat, dat heet marktwerking!!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

27

Eerste opdracht= gelukt :Y :Y :Y ! maar ik voel ook nog de 'stress' van de eerste opdracht taart.... mislukken kan niet, het moet goed gaan....
Ik sluit me aan bij de tip van Lune, en zou er nog aan willen toevoegen dat je zwarte lijntjes (misschien nog iets dunner proberen te krijgen?) er dan misschien ook langs in plaats van op de fondant/marsepein.
Je CC's, vooral de muisjes, zijn ook suuuuper!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

28

ze zijn echt heel erg mooi!

ik vind hoe je de hoeken met die bloemen hebt afgewerkt echt erg mooi. daar was de jarige job zeker blij mee??

29

Harstikke leuk zeg je eerste opdracht!! En goed geworden ook, ik zou alleen de zwarte lijntjes weglaten bij de Hello Kitty, kijk maar eens bij de taarten van Wietske en Annette (www.felicitaartjes.nl) daar zie je haar ook zonder zwart en ziet ze er toch wat liever uit en blijft het plaatje ook wat netter en rustiger!
De cupcakes zijn echt superleuk trouwens!

Sukses met de volgende taarten voor deze mevrouw, echt heel leuk hoor dat ze gelijk weer besteld, en helemaal terecht ook! :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"