Re: Transformers....
Jeetje...weet even niet wat ik zie...wat is dit prachtig gemaakt...mijn complimenten...
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Transformers....
Jeetje...weet even niet wat ik zie...wat is dit prachtig gemaakt...mijn complimenten...
Wat zijn dit orginele, mooie strakke taarten, heel leuk die transformers
Gr Bettie
Hier zijn de transformers ook bekend. Mijn vriend keek het als klein jongetje altijd en had ook van die speel poppen ervan. Nog niet zo veel lang geleden is er ook een film uitgekomen die hij natuurlijk moest zien..en tja ken het dus ook..! Zien er echt geweldig goed uit...had zo een plastick pop kunnen zijn, zo echt lijken ze!
Transformers!!! Robots in the skyyyyyy!!! Geweldig!! Laatst de nieuwe film gezien, cooooooooooool.... Jaja, vrouwelijke nerd hier :-) Ik vind ze als taart ook helemaal geweldig!!
Even een vraagje, wat is aangevette slagroom??
groetjes,
Dorieke
JEeetje, wat een prachttransformers! Dat je van zoiets lelijks (mijn mening
) zoiets moois kan maken!
Beide taarten zijn kunstwerkjes!
Marianne
Wat een toppertjes!! Echt super! Ik zou echt niet weten wat ik erbij zou moeten maken en jij maakt de taart echt helemaal "af", echt gaaf!
een combi van boetseren en puzzelen? (boezzelen?
Of Putseren ....=D Maar ik vind boezzelen wel leuker klinken!
IK vind ze ook superknap ! Ik heb in maart een transformerstaart te maken maar wat lijkt me dat moeilijk.
Als ik aan deze taarten kan tippen zal ik blij zijn !
Alsof er van die speelgoedfiguren zo de taart zijn ingeduwd, zo goed!!!!
Hier werd het meteen herkend, dus erg goed gemaakt!!!
Prachtig strak, maar wat zal je er een werk aan hebben gehad?! Supergoed!!!!!
knap gedaan, nu hebben we een supervoorbeeld!
WOW en nog es WOW
Ongeloofelijk! Super gemaakt!
Prachtig. Die ga ik thuis dus niet laten zien! 
Greetz Miranda
Wat een geweldige stoere jongens taarten zijn dit.
Prachtig gemaakt.
Missie meer dan geslaagd.
Transformers, robots in disguise.
Dit liedje zit nu in mijn hoofd.
Haahahaha
Arthur staat hier naast me te "kwijlen" "Waauww mam wat een mooie taart is die van Wendy mam, Nee Arthur die is van Riteke die ken jij niet maar is net zo goed als Wen" tot zover onze dialoog!!!!
En ik moet zeggen het is weer een PLAATJE!!!! Je bent met recht 1 van mijn TOPPERS
heel erg leuk, en ook leuk dat je zulke positieve reacties kreeg van de ouders!
Arthur staat hier naast me te "kwijlen" "Waauww mam wat een mooie taart is die van Wendy mam, Nee Arthur die is van Riteke die ken jij niet maar is net zo goed als Wen" tot zover onze dialoog!!!!
En ik moet zeggen het is weer een PLAATJE!!!! Je bent met recht 1 van mijn TOPPERS
Thanks!!
@ Dorieke: De jongens wouden graag slagroom maar da durfden we niet aan (bang dat het niet stijf blijft) We vonden toen op het forum het recept voor aangevette slagroom (slagroom met klop klop en mascarpone). Dat blijft naar slagroom smaken en is na 3 dagen nog stijf 
Geweldige taart. Super.
Groetjes Natascha
Ooooh wat GAAF!!!
Die jongens gaan helemaal uit hun dak
!!!!!
IK sluit mij aan bij de dames hier boven...COOL< SUPER gemaakt!!
Groetjes Marlies.
Wat ontzettend gaaf gepuzzeld! Heel stoer zijn ze geworden, echt knap gemaakt. 
ONWIJS GAAF!!!! Wat een topper dit zeg, ken ze ook helemaal niet maar dit zijn echt megastoere taarten, super gemaakt Riteke (en Martijn!)!!

Wauw, knap zeg, lijkt me suuuupermoeilijk! Prachtige eindresultaten!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Transformers....