76

Re: Knuffelbeer

Sodeju, hij lijkt net echt, Mooi hoor.

77

Wat super gaaf!

78

Super schattig!!! Echt zonde om op te eten, zou er mijn mes niet in willen zetten...alhoewel het klinkt wel lekkere die bc  :9

n'Djoy elke dag!

79

Waaaauww!

80 Laatst bewerkt door Taartjufje (25-10-2012 14:52)

Ohhh ik vind hem helemaal geweldig! Ik sla hem op en ga het ook een keer proberen! Bedankt voor je uitleg!

81

helemaal weg van deze lieve knuffelbeer!! wat een schatje!! prachtig gedaan en dat konijntje is ook super lief!

82

Dus gewoon op elkaar zetten en snijden? jaja :s

Echt super leuk,vooral het konijntje, hihi

83

Hahahaha, ik was de taart aan het zoeken!!! Ik dacht dat het een foto van de beer was en vervolgens een foto zou volgen met de taart... fantastisch mooi gedaan! Maar durf je zoiets moois opeten?

84

Wauw.. wat een bijzondere mooie taart.
Om te knuffelen.

85 Laatst bewerkt door viaDaniëlle (29-10-2012 09:07)

Toch nog een vraagje. Voor hoeveel personen is deze beer, als je hem aan durft te snijden tenminste ;)?

86

hoi hoi,
wat een ontzettende super beer!
mijn vriendin is nu hoog zwanger en ik zou graag deze beer voor haar willen maken als ze bevallen is van haar dochtertje.
je vertelde al dat je hem met chocolade botercreme hebt opgespoten. nu is mijn vraag.. hoe lang blijft dat goed zitten? (een dag van tevoren opspuiten en hierna in koelkast plaatsen.. gaat dat lukken?)

alvast super dank je wel voor het delen van deze beer!

groetjes,
ellen

87

Dit is wel een schatje!

88

Sorry, ik had niet gezien dat dit topic weer naar boven was gekomen..

@viaDaniëlle: Tja, ik heb lekkere chocolade cakes gebruikt (geen biscuit), en chocolade meringue botercreme, dus dat maakt de taart redelijk machtig. Het zijn uiteindelijk toch wel 5 cakes bij elkaar, ik geloof dat hier wel zo'n 40-45 stukjes uit gingen.

@Elletje: je kunt het heel goed de dag van te voren al spuiten. En omdat het meringue botercreme is, kan het ook gewoon lekker in de koelkast zonder zweten. Wel weer op kamertemperatuur laten komen voordat je de taart aansnijdt!

UPDATE: de armen, benen, neus en oren had ik gemaakt van een soort cakepop mengsel (verkruimelde biscuit gemengd met botercreme). Niet iedereen vindt dit even lekker. Volgende keer zou ik gewoon stukken cake gebruiken ipv een cakepop mengsel. Deze kun je met botercreme tegen de hoofdvorm plakken.

De armen plak je tegen het lijfje aan, in een soort U vorm.

89

Sorry dat ik even inbreek maar misschien maakt deze link het voor mensen wat makkelijker om 'm ook te maken?

Vond 'm gisteren toevallig op pinterest en hij lijkt me ook echt ontzettend leuk om te maken voor het kraamfeest van mijn broer en schoonzusje.

http://bakeabooing.blogspot.nl/2012/04/ … -cake.html

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

90 Laatst bewerkt door Em (02-11-2012 00:59)

Das wel een goeie ja, die taart heb ik indertijd gebruikt als inspiratie. Maar heb wel mijn eigen knuffelbeer gebruikt als voorbeeld beer :-)

91

It is better to steal something good then to invent something bad  :Y

Heel erg mooi! Ga ik zeker ook een keer proberen!

92

Super zeg!!!

Izacakes: Creëer Aanschouw Kook Eet
https://www.facebook.com/www.izacakes.nl

93

Geweldig!! :Y

94

Prachtig!  :Y

95

Als je zegt dat het toch een knuffel is geloof ik je meteen! Jeetje wat een mooie zeg!

96

Wow dat ziet er echt uit, lijkt zo uit de speelgoedwinkel weggelopen.

97

Hij is echt super schattig!!!

98

Prachtig!  :Y

99

hij is GEWELDIG!!!!!

Groetjes Gerien

100