Re: eendjes en garfield
Duckies! Die badeendjes heb ik ook
Die bubbels vind ik echt superleuk, en die garfield is ook helemaal top!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eendjes en garfield
Duckies! Die badeendjes heb ik ook
Die bubbels vind ik echt superleuk, en die garfield is ook helemaal top!
de eendjes en garfield zijn erg leuk, ook het boeket is erg mooi 
Wat een toptaarten!
bedankt voor de leuke reacties!!!
ja ik ben weer helemaal uitgerust en heb best zin om een taartje te bakken hahahaa
de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust. de eendjes zijn echte badeendjes (gekocht via internet, als iemand interesse heeft laat maar weten dat geef ik het adres door.
En dan om 21 uur bellen en jij taart maken? Knap hoor. Ik denk niet dat ik dat nog had gedaan! Maar hij is wel onwijs leuk. Ook je boeketje en Garfield vind ik om te zoenen.
Greetz Miranda
Die eendjestaart is erg leuk zeg! Heel erg schattig!
Zijn alledrie toppers, heel leuk, eendjes zijn wel mijn favoriet!
de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust.
Is dat spul wel eetbaar dan?
Ik wilde het namelijk graag kopen, maar op de site waar ik dat wilde doen stond het volgende bij de extra informatie:
NOT EDIBLE, DO NOT USE ON COOKIES AND CAKES Luster dust gives subtle color with a high sheen metallic-like finish. Contains two or more of the following: Titanium Dioxide, Iron Oxide, Carmine, Mica. Not water soluable. Developed for the cake decorating industry, Sparkle Dust contains only ingredients that are non-toxic and are ideal for use with gumpaste or rolled fondant. These dusts are not a food product and should not be considered as such. Intended for use in dry form, they may also be mixed with oil-based flavorings or alcohol for painting and highlighting.
Dat vond ik zo tegenstrijdig en onduidelijk dat ik het uiteindelijk maar heb laten zitten..
Eerst staat er in hoofdletters dat het niet eetbaar is en niet op voedsel gebruikt mag worden, en vervolgens wordt er gezegd dat het niet giftig is en ideaal is voor gebruik op gumpaste en fondant. 
Ik heb die discussie hier toen wel gevolgd over dit soort producten dus ik snap wel waarom er 'niet eetbaar' op staat, maar waarom wordt er dan nadrukkelijk weergegeven dat je het niet op taart en koekjes moet gebruiken?
Sorry voor het lange verhaal, maar ik snap er niets meer van nu ik die luster dust hier wel gebruikt zie worden 
Mooie taarten zeg.
Die met de badeendjes is mijn favo:)
Riannah schreef:de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust.
Is dat spul wel eetbaar dan?
Ik wilde het namelijk graag kopen, maar op de site waar ik dat wilde doen stond het volgende bij de extra informatie:NOT EDIBLE, DO NOT USE ON COOKIES AND CAKES Luster dust gives subtle color with a high sheen metallic-like finish. Contains two or more of the following: Titanium Dioxide, Iron Oxide, Carmine, Mica. Not water soluable. Developed for the cake decorating industry, Sparkle Dust contains only ingredients that are non-toxic and are ideal for use with gumpaste or rolled fondant. These dusts are not a food product and should not be considered as such. Intended for use in dry form, they may also be mixed with oil-based flavorings or alcohol for painting and highlighting.
Dat vond ik zo tegenstrijdig en onduidelijk dat ik het uiteindelijk maar heb laten zitten..
Eerst staat er in hoofdletters dat het niet eetbaar is en niet op voedsel gebruikt mag worden, en vervolgens wordt er gezegd dat het niet giftig is en ideaal is voor gebruik op gumpaste en fondant.
Ik heb die discussie hier toen wel gevolgd over dit soort producten dus ik snap wel waarom er 'niet eetbaar' op staat, maar waarom wordt er dan nadrukkelijk weergegeven dat je het niet op taart en koekjes moet gebruiken?
Sorry voor het lange verhaal, maar ik snap er niets meer van nu ik die luster dust hier wel gebruikt zie worden
ik hem uit de webshop van de leukste taarten gekocht, volgens mij gewoon eetbaar !!
anders heb ik al een hoop mensen vergiftigd !!!
dames ??
Vergiftigd heb je ze sowieso niet hoor, er staat dat alle ingredienten non-toxic zijn 
Maar daarom vind ik het ook zo tegenstrijdig dat er staat dat je het niet op koekjes en taart mag gebruiken..
Die eendjes taart is zeker favoriet hier! 
Vergiftigd heb je ze sowieso niet hoor, er staat dat alle ingredienten non-toxic zijn
Maar daarom vind ik het ook zo tegenstrijdig dat er staat dat je het niet op koekjes en taart mag gebruiken..
hee, ik heb even gekeken op de webshop het heet geen lusterdust maar pearldust.
en deze mag je gewoon op taart en koekjes gebruiken.
hele mooie taarten en een leuk boeketje!!!!
Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?
Je cupcakeboekt vind ik echt prachtig!!
Sir Kneighf schreef:Vergiftigd heb je ze sowieso niet hoor, er staat dat alle ingredienten non-toxic zijn
Maar daarom vind ik het ook zo tegenstrijdig dat er staat dat je het niet op koekjes en taart mag gebruiken..hee, ik heb even gekeken op de webshop het heet geen lusterdust maar pearldust.
en deze mag je gewoon op taart en koekjes gebruiken.
Oh vandaar 
Toch bedankt 
Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?
Je cupcakeboekt vind ik echt prachtig!!
bedankt,
de strepen zijn eerst getekend met een zwarte stift ( eetbaar natuurlijk) en daarna gevuld met zwart aangemaakt met een beetje alcohol. met een heel dun penceeltje.
grt Riannah
Danielle1985 schreef:Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?
Je cupcakeboekt vind ik echt prachtig!!bedankt,
de strepen zijn eerst getekend met een zwarte stift ( eetbaar natuurlijk) en daarna gevuld met zwart aangemaakt met een beetje alcohol. met een heel dun penceeltje.
grt Riannah
Is bij jou de alcohol goed verdampt? Ik heb het namelijk op dezelfde manier gedaan en bij mij bleef het zwarte nat..
Riannah schreef:Danielle1985 schreef:Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?
Je cupcakeboekt vind ik echt prachtig!!bedankt,
grt Riannah
Is bij jou de alcohol goed verdampt? Ik heb het namelijk op dezelfde manier gedaan en bij mij bleef het zwarte nat..
zogoed als, ik heb het eerst 2 uur laten drogen en daarna heel zachtje met een servetje het overtollige zwart weg gehaald. helemaal goed droog wordt het volgens mij niet hoor .
grt
dat zijn echt prachttaarten hoor!
Ik vind je eendjes taart echt ontzettend leuk. En dat in een avondje? Hoe krijg je het voor elkaar... Garfield is ook heel erg cool, zo leuk gedaan met dat dekentje.
En je boeketje.. zo wil ik elke dag wel een mooi boeketje op tafel 
O wat een leuke taart met die bad eendjes, en je Garfield helemaal te gek
Gr Bettie
gaaf gedaan en wat een schattig boeket
Wat is die 'sopperdesopbadeendjestaart
' suuuuper geworden! Garfield blijft ook erg leuk zo!
En die boeketjes komen in het zonnetje extra mooi tot hun recht!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eendjes en garfield