26

Re: eendjes en garfield

Duckies! Die badeendjes heb ik ook :) Die bubbels vind ik echt superleuk, en die garfield is ook helemaal top!

27

de eendjes en garfield zijn erg leuk, ook het boeket is erg mooi :Y

28

Wat een toptaarten!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

29

bedankt voor de leuke reacties!!!
ja ik  ben weer helemaal uitgerust en heb best zin om een taartje te bakken hahahaa

de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust. de eendjes zijn echte badeendjes (gekocht via internet, als iemand interesse heeft laat maar weten dat geef ik het adres door.

30

En dan om 21 uur bellen en jij taart maken? Knap hoor. Ik denk niet dat ik dat nog had gedaan! Maar hij is wel onwijs leuk. Ook je boeketje en Garfield vind ik om te zoenen.

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

31

Die eendjestaart is erg leuk zeg! Heel erg schattig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

32

Zijn alledrie toppers, heel leuk, eendjes zijn wel mijn favoriet!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

33

Riannah schreef:

de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust.

Is dat spul wel eetbaar dan?
Ik wilde het namelijk graag kopen, maar op de site waar ik dat wilde doen stond het volgende bij de extra informatie:

NOT EDIBLE, DO NOT USE ON COOKIES AND CAKES Luster dust gives subtle color with a high sheen metallic-like finish. Contains two or more of the following: Titanium Dioxide, Iron Oxide, Carmine, Mica. Not water soluable. Developed for the cake decorating industry, Sparkle Dust contains only ingredients that are non-toxic and are ideal for use with gumpaste or rolled fondant. These dusts are not a food product and should not be considered as such. Intended for use in dry form, they may also be mixed with oil-based flavorings or alcohol for painting and highlighting.

Dat vond ik zo tegenstrijdig en onduidelijk dat ik het uiteindelijk maar heb laten zitten..
Eerst staat er in hoofdletters dat het niet eetbaar is en niet op voedsel gebruikt mag worden, en vervolgens wordt er gezegd dat het niet giftig is en ideaal is voor gebruik op gumpaste en fondant. :s
Ik heb die discussie hier toen wel gevolgd over dit soort producten dus ik snap wel waarom er 'niet eetbaar' op staat, maar waarom wordt er dan nadrukkelijk weergegeven dat je het niet op taart en koekjes moet gebruiken?
Sorry voor het lange verhaal, maar ik snap er niets meer van nu ik die luster dust hier wel gebruikt zie worden ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

34

Mooie taarten zeg.
Die met de badeendjes is mijn favo:)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

35

Sir Kneighf schreef:
Riannah schreef:

de bubbels van de eendjes taart zijn van mmf gemaakt ik heb ze daarna gedust met lusterdust.

Is dat spul wel eetbaar dan?
Ik wilde het namelijk graag kopen, maar op de site waar ik dat wilde doen stond het volgende bij de extra informatie:

NOT EDIBLE, DO NOT USE ON COOKIES AND CAKES Luster dust gives subtle color with a high sheen metallic-like finish. Contains two or more of the following: Titanium Dioxide, Iron Oxide, Carmine, Mica. Not water soluable. Developed for the cake decorating industry, Sparkle Dust contains only ingredients that are non-toxic and are ideal for use with gumpaste or rolled fondant. These dusts are not a food product and should not be considered as such. Intended for use in dry form, they may also be mixed with oil-based flavorings or alcohol for painting and highlighting.

Dat vond ik zo tegenstrijdig en onduidelijk dat ik het uiteindelijk maar heb laten zitten..
Eerst staat er in hoofdletters dat het niet eetbaar is en niet op voedsel gebruikt mag worden, en vervolgens wordt er gezegd dat het niet giftig is en ideaal is voor gebruik op gumpaste en fondant. :s
Ik heb die discussie hier toen wel gevolgd over dit soort producten dus ik snap wel waarom er 'niet eetbaar' op staat, maar waarom wordt er dan nadrukkelijk weergegeven dat je het niet op taart en koekjes moet gebruiken?
Sorry voor het lange verhaal, maar ik snap er niets meer van nu ik die luster dust hier wel gebruikt zie worden ;)

ik hem uit de webshop van de leukste taarten  gekocht, volgens mij gewoon eetbaar !!
anders heb ik al een hoop mensen vergiftigd !!!
dames ??

36

Vergiftigd heb je ze sowieso niet hoor, er staat dat alle ingredienten non-toxic zijn ;)
Maar daarom vind ik het ook zo tegenstrijdig dat er staat dat je het niet op koekjes en taart mag gebruiken..

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

37

Die eendjes taart is zeker favoriet hier! :D

Life is uncertain... do the wud first! ;)

38 Laatst bewerkt door Riannah (12-02-2008 07:48)

Sir Kneighf schreef:

Vergiftigd heb je ze sowieso niet hoor, er staat dat alle ingredienten non-toxic zijn ;)
Maar daarom vind ik het ook zo tegenstrijdig dat er staat dat je het niet op koekjes en taart mag gebruiken..

hee, ik heb even gekeken op de webshop het heet geen lusterdust maar pearldust.
en deze mag je gewoon op taart en koekjes gebruiken.

hele mooie taarten en een leuk boeketje!!!!

40

Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?
Je cupcakeboekt vind ik echt prachtig!!

41

Riannah schreef:
Sir Kneighf schreef:

hee, ik heb even gekeken op de webshop het heet geen lusterdust maar pearldust.
en deze mag je gewoon op taart en koekjes gebruiken.

Oh vandaar :D
Toch bedankt ;)

42

Danielle1985 schreef:

Ontzettend leuk die eendjes met bubbels! Je Garfield is goed gelukt.. heb hem zelf ook eens gemaakt.. wat heb jij gebruikt voor de strepen op zijn koppie?

bedankt,

de strepen zijn eerst getekend met een zwarte stift ( eetbaar natuurlijk) en daarna gevuld met zwart aangemaakt met een beetje alcohol. met een heel dun penceeltje.

grt Riannah

43 Laatst bewerkt door Danielle1985 (12-02-2008 12:33)

Riannah schreef:
Danielle1985 schreef:

bedankt,

de strepen zijn eerst getekend met een zwarte stift ( eetbaar natuurlijk) en daarna gevuld met zwart aangemaakt met een beetje alcohol. met een heel dun penceeltje.

grt Riannah

Is bij jou de alcohol goed verdampt? Ik heb het namelijk op dezelfde manier gedaan en bij mij bleef het zwarte nat..

44

Danielle1985 schreef:
Riannah schreef:
Danielle1985 schreef:

bedankt,

grt Riannah

Is bij jou de alcohol goed verdampt? Ik heb het namelijk op dezelfde manier gedaan en bij mij bleef het zwarte nat..

zogoed als, ik heb het eerst 2 uur laten drogen en daarna heel zachtje met een servetje het overtollige zwart weg gehaald. helemaal goed droog wordt het volgens mij niet hoor .

grt

45

dat zijn echt prachttaarten hoor!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

46

Thank you !!

47

Ik vind je eendjes taart echt ontzettend leuk. En dat in een avondje? Hoe krijg je het voor elkaar... Garfield is ook heel erg cool, zo leuk gedaan met dat dekentje.

En je boeketje.. zo wil ik elke dag wel een mooi boeketje op tafel :D

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

48

O wat een leuke taart met die bad eendjes, en je Garfield helemaal te gek

Gr Bettie

Veel taart plezier

49

gaaf gedaan en wat een schattig boeket

50

Wat is die 'sopperdesopbadeendjestaart :+' suuuuper geworden! Garfield blijft ook erg leuk zo!
En die boeketjes komen in het zonnetje extra mooi tot hun recht!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"