Re: iemand ervaring met handcrafted siliconen molds?
Maar wat zijn de verzendkosten dan eigenlijk??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » iemand ervaring met handcrafted siliconen molds?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar wat zijn de verzendkosten dan eigenlijk??
Staat onderaan bij iedere mold, geloof 3 euro bij 1 en een euro extra per extra mold.
Maar dat kan bij een groepsaankoop natuurlijk anders zijn.
je betaalt voor de eerste iets van 3.30 en voor iedere extra mold 61 cent erbij
Bij een groepsaankoop heb ik ook wel intresse
Tja, ik weet niet of dat wat wordt.
Ze bied 10% korting en dan zouden er 40 molds in een envelop kunnen voor 17 dollar.
Maar dan moeten ze binnen nederland nog verstuurd worden + alle moeite. En waarvoor? Uiteindelijk misschien 50 cent korting per mold.
misschien is het dan (als er veel mensen interesse hebben) een optie om het per regio te doen, en dat je het bij 1 persoon laat bezorgen en het daar opgehaald kan worden?
misschien is het dan (als er veel mensen interesse hebben) een optie om het per regio te doen, en dat je het bij 1 persoon laat bezorgen en het daar opgehaald kan worden?
Denk dat haar dat ook teveel werk is. Begrijp dat de molds haar veel meer tijd kosten om te maken en de silliconen ook duurder is terwijl ze daar geen meerprijs voor rekent (voedselveilig).
Als ik dit allemaal zo lees, is het denk ik handiger om gewoon zelf te bestellen. Aangezien ik hierboven ook al een keer gelezen hebt dat ze er een kadootje bij gedaan had.... Die loop je met een groepsbestelling denk ik sowieso mis (ja ben Hollander, hebben hebben hebben hihihi)
En als je nu de korting berekend is het sowieso niet echt haalbaar denk ik.
Wel jammer, had wel leuk geweest!
Groetjes!!!
Heeft iemand er inmiddels al mee gewerkt??
Ik heb net 4 molds besteld, ben benieuwd...
Nou zal het wel een hele domme vraag zijn, maar kun je dat gewoon bestellen en dan betalen met pay pal, ideal of een creditcard?
En word dat dan automatisch omgerekend van euro naar dollar?
Ik heb nog nooit van het buitenland gekocht dus ik ben een nono op dat gebied.
Als iemand het antwoord weet, hoor ik het graag!
Betalen met paypal, die rekenen het om (europrijs staat erbij)
Dankjewel!
Jeej, ik heb ze binnen!
Echt een aanrader, wat een mooie gedetailleerde molds!
Volgende week moet ik een taart afleveren met rozen, dus dan laat ik het resultaat met de rozenmolds zien.
Ze zitten mooi verpakt in een organza zakje en een uitleg over het voedselveilige sillicone. Ze kunnen ook nog eens in de oven tot max 175 graden.
Jammer dat je alleen met Paypal kan betalen, Ik heb dat namelijk niet maar zie zoveel leuke dingen
Mooi Anoucjewel!
Jammer dat je alleen met Paypal kan betalen, Ik heb dat namelijk niet maar zie zoveel leuke dingen
![]()
Een paypal acount is heel makkelijk aan te maken en tegenwoordig niet meer alleen voor creditcard, maar te koppelen aan een bankrekening. Het bedrag wordt dan direct van je rekening afgeschreven.
Let wel op dat je om foodgrade sillicone vraagt!!
Hahaha, stuit net op de etsy shop van sillicreations, wist niet dat die er ook 1 hadden!
thanx voor info....Vriendlief maar ffe lief aankijken of ik mag kopen.....
hij vind mij taartspullen te veel en serieus ik heb nog maar 3 bakblilkken en 4 potjes wiltonkleurstoffen en roller that is it.....
Whahaha, dan moet je eens bij mij komen kijken....
Ben een maand of 3 serieus bezig en heb echt al 1,5 kast vol....
Ik een hele hobby/werk kamer van 5 bij 3.80 mtr !
@ Annette52 zullen we ruilen??? ik heb piepkleine keuken van 1,5 bij 1,5
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » iemand ervaring met handcrafted siliconen molds?