Re: Ze heten Yellow en Blue en zijn een beetje Nuts!
Top Top Top 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ze heten Yellow en Blue en zijn een beetje Nuts!
Top Top Top 
Met recht trots! Echt een superleuke taart
Wat gaaaaaaaaaf! die wil ik ook maken! 
Welke kleurstof gebruik je voor 'huidskleur'?
Wat gaaaaaaaaaf! die wil ik ook maken!
Welke kleurstof gebruik je voor 'huidskleur'?
Thanks!
Voor huidskleur gebruik ik marsepein ( kleurt makkelijker dan witte fondant vind ik persoonlijk) en dan een beetje bruin en een beetje roze erbij en klaar is klara
Succes!
Super fantastisch. Leuk idee, geweldig uitgewerkt. Heb m ook ff gepikt!!! 
Welke heet blue, de rode?

Welke heet blue, de rode?
![]()
hahahaha, inderdaad. Valt me nu pas op! Hahaha...nou ja...er zitten ook blue m&m-etjes in het bad...hahha
Helemaal super!
wat een coole taart, echt super leuk!
super strak 
Grappige taart!! Leuk gemaakt hoor!
Superleuke taart, en heel mooi geboetseerd
!
Supergaaf zeg, weer een toppertje 
MjammieMarjo schreef:whaaa deze is echt heeeeel gaaf!! Leuk gedaan! Wel jammer dat ik nu gelijk trek heb in m&m's
hihi
Thanks! Ik ben dus echt VERSLAAFD aan deze m&m's maar ben met een koolhydraat arm dieet bezig ( moet 20kg afvallen) hahahaha....Maar ik blijf sterk!
Dan zullen de eieren je wel bijna door de oren eruit komen met een low carb dieet ( oa Atkins).
Ik vind de taart echt lekker vrolijk. Mooi gemaakt.
Voor het begrip, je hebt de bovenste biscuitlaag nog eens verdeeld in 2 lagen waarbij je in de bovenste laag een cirkel hebt uitgesneden.
Toen de lagen weer "samengevoegd" als bovenste biscuitlaag, met verdieping.
Klopt dit?
Hij is echt leuk, zeg. Goed inspipikken is ook een kunst.
Dus als ik hem mag opslaan.. 
ik dacht bij de titel, wie zijn blue en yellow? maar het is Red en yellow in een prachtige blauwe taart!!! Erg gaaf zeg!!!
Party-treats schreef:MjammieMarjo schreef:whaaa deze is echt heeeeel gaaf!! Leuk gedaan! Wel jammer dat ik nu gelijk trek heb in m&m's
hihi
Thanks! Ik ben dus echt VERSLAAFD aan deze m&m's maar ben met een koolhydraat arm dieet bezig ( moet 20kg afvallen) hahahaha....Maar ik blijf sterk!
Dan zullen de eieren je wel bijna door de oren eruit komen met een low carb dieet ( oa Atkins).
Hahaha...ja, kaas, vlees, eieren en magere yoghurt! Maar dan heb je ook wat
deze is echt gaaaf
Wat een gave taart, vind 'em helemaal 
anja66 schreef:Welke heet blue, de rode?
![]()
hahahaha, inderdaad. Valt me nu pas op! Hahaha...nou ja...er zitten ook blue m&m-etjes in het bad...hahha
Vergeet ik er bij te zetten dat ik je taart wel heel erg mooi vind. Met al die M& Ms in een blue bad.
hij is erg leuk!!

Geweldig!!!
Maak je de poppetjes gewoon van Fondant of...
Bij mij smelten ze altijd op de taart(soort vocht wat eraf komt)
En die armpjes blijven ook zo mooi staan.Hoe doe je dat!!
Ik sla hem op als het mag.
hele leuke vrolijke taart!!!! en lekkerrrrrr
Helemaal geweldig deze taart!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ze heten Yellow en Blue en zijn een beetje Nuts!