Re: JAAAA Bruidstaart
Hier past alleen maar even stilte......... zucht....... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » JAAAA Bruidstaart
Hier past alleen maar even stilte......... zucht....... 
Mooi gemaakt hoor!! Erg leuk die rode randjes langs de strik!!
BOINK
*Carin valt van haar stoel*
.
.
.
.
*Het duurt even voor ze er weer op kan klimmen*
Prachtige taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn hemels wat een schitterend taart! Knap werk. Kan er niks anders over zeggen ... echt knap!
Schitterende bruidstaart!!!!!!!!1
Verder weet ik niet wat ik moet zeggen.
groetjes,Natasja.
)
Wat een lieve reacties!
OK, de taarten heb ik gevuld met: 3 taarten met bbr en chipolata, getempreerd met 43 likeur (quarantytres)
2 taarten met bbr en bokkenpootjescreme getempreerd met amaretto
De lussen van De Strik heb ik na het lezen van een berichtje 2 weken van te voren gemaakt , omdat ik Ballina fondant heb. Ik las dat het langzaam droogte, vandaar.
aangezien ik geen fondantpistool heb voor hele dunne randjes heb ik rode icing gemaakt, en de lussen van de strik op zn kant gelegd. Toen eerst met het kleinste spuitmondje een randje rode icing op de ene kant van de lus gespoten , laten drogen en toen de lus omgekeerd om de andere kant te bespuiten.
De hartjes op de ijzerdraadjes eveneens tegelijk met de strik gemaakt, ook voor het drogen.
En de spiraaltjes eveneens.
Toen ben ik een week van te voren begonnen met het bakken van de kapsels ( Ik heb maar 1 verstelbare vorm, dus maar 1 taart tegelijk)
De kapsels heb ik ingevroren. Dat was voor mij ook de eerste keer, maar dat is dus duidelijk geen probleem, ze zijn na ontdooien nog netzo lekker!
In diezelfde week heb ik de vlinders van royal icing gemaakt, leuk werkje!
Op de dag ban de bruiloft ben ik de kapsels met fondant gaan bekleden, gestapeld en daarna gedecoreerd.
Aangezien ik alleen het kleinste spuitmondje heb van Wilton, heb ik voor de cornelli lace gewoon een wegwerp spuitzak genomen, en er een heel klein puntje vanaf geknipt, zodat ik een iets dikker lijntje kreeg dan van mijn kleine spuitmondje.
En op hoop van zegen gaan spuiten. Hier en daar beetje mis gegaan, maar dat heb ik weer weg kunnen werken. Ook de bekleedfoutjes kun je met deze techniek aardig verbloemen.
Wat wel grappig was dat de meneer van de feestzaal zei dat ie al wat bruidstaarten voorbij had zien komen, maar dat ie deze de mooiste vond 
Nou, op naar de volgende taarten!
Ik moet alleen nog even leren om als ik proef niet alles door te slikken!!!! Ik ben geloof ik al 5 kilo aangekomen sinds mijn nieuwe hobby 
Groetjes, Mireille
hij is geweldig mooi, knap gedaan.Mogen je ouders zeker trots op zijn dat hun dochter zoiets moois kan maken,
Gr Bettie
Goede voorbereiding is het halve werk
Je kan trots zijn op je creatie en groot gelijk.... haal voor je ouders gewoon alles uit de kast!!
Jeetje wat een kunstwerk, mooi hoor! En ook zoveel verschillende technieken, zo apart (positief apart dan he?!)!
Supah 
Ik vind het gewoon PRACHTIG!!! Mijn complimenten!!
Nou zeg en dat voor je 1e bruidstaart!!! Helemaal goed!!!!!!
wauw! Ik vind je strik met wit en rood echt super mooi, hoe heb je de fondant zo dieprood gekregen?
Ik heb de fondant gekleurd met christmas Red van Wilton. De icing voor de afwerking van de striklussen trouwens ook.
Een dag later pas kijken voor het resultaat. Het kleurt nog bij.
Groetjes, Mireille
Prachtig bouwwerk, eenvoudig van kleur(en) maar rijk door de verschillende manieren van decoreren. Heel knap gedaan!
Wauw wat een super taart, top hoor!!!
echt gaaf! ziet er professioneel uit
Nou en trots mag je zijn, super!
Een prachtige taart.
Heel erg mooi en wat een werk zeg! Kan me voorstellen dat je ouders er blij mee waren!
Wat een schitterden bruidstaart heb je voor je ouders gemaakt!! 
Enne gefeliciteerd natuurlijk!!
erg mooi!
Dat is een hele mooie !
Daar mag je met recht trots op zijn! Heel chic!
Wat een mooie taart!! Ennuh gewoon effe alle taarttechnieken erin verwerkt!
Megagoed!!
Wat dacht jij....... ik daag mezel feens lekker uit?
Kijken of er iets fout gaat?
Hhahaha, sorry hoor! Maar vind dit echt heel knap!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » JAAAA Bruidstaart