Re: Aan het boetseren...
Wat een onwijs leuk mannetje! Top 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aan het boetseren...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een onwijs leuk mannetje! Top 
Hey Floor,
Om te beginnen: prachtig boetseersel ! Echt te mooi !
Ik keek net op je website naar je taarten en mijn achterneefje Tuncay is ook geboren op 08-07-2010! Toeval ?
vast niet, kan haast niet!
kindje van Yusuf&Nathalie? Anders is het wel heeeel toevallig 
Groeten Bonnie
Wat een scheetje!!! Super goed gedaan!
Wat zal je dan wel niet een ontzettend lief en mooi knulletje als zoontje hebben als je hem als inspiratie hebt gebruikt! 
heel erg goed gemaakt dat lekkere menneke 
Thanx allemaal nog een keer!
@Bonnie: Dankjewel voor het compliment.
Maar het klopt, de wereld is klein.
Ik ben de dochter van de man van Nathalie's moeder.
Heb Nathalie en Yusuf zelf alleen al in geen tijden meer gesproken nadat ze mot met mijn zus kregen, waar ik zelf ook geen contact meer mee heb en hun nu zelf in ene weer wel, dus ik laat het ook hier bij... 
Volgens mij heb ik wel is foto's ook van jou en je dochtertje (Aimy toch?) gezien bij Nathalie.
Was jij niet tegelijk zwanger met Chantal toen van Fabian?
Waaaauuuwwww, goed gedaan zeg!!!

Wat grappig ! Ik was inderdaad toen tegelijk met Chantal zwanger en afgelopen jaar weer
allebei inmiddels bevallen.
Ik vond je poppetje zo mooi dat ik gewoon ff op je website ging kijken. Leuke toevalligheden bij elkaar, de naam Tuncay en die datum kon haast niet anders 
Thanx!
@Bonnie: Ow toevallig zeg!
Ik moet eerlijk zeggen dat het contact met Chantal ook verwaterd is in de tijd, ondanks dat we eigenlijk stiefzussen zijn en ik het altijd wel goed met der kon vinden.
Maar wist wel dat ze zwanger was en ergens in mei uitgerekend toch?
Ik heb er wel op hyves, en heb nog is gekeken nadat ze had geplaatst dat het nog maar 2 weken naar de uitgerekende datum was, maar er stond verder niks dat ze bevallen was ofzo.
Dus ik weet er eerlijk gezegd ook niks van.
Alles wel goed gegaan enzo?
En nee, Tuncay is niet als Milan of Sem, hihihi.
Niks mis mee hoor, had mijn oudste ook Milan genoemd als het een jongetje was, maar Tuncay is natuurlijk geen naam die je vaak tegen komt. 
Owh en te grappig, ik kan dus niet zo goed meer zien...
Hahaha bij nader in zien klinkt dat dus heeeeeel gek, maar to the point, ik lees daar door "scannend".
En ik heet dus Bons.
Dus ik zag je forum naam en ik las je berichtje een soort van scannend en ik denk: HUH, is dit nou familie van me, of hoe zit dit?
Hahaha!
Aangenaam, Floor BonS! 
Ow hahaha, nog meer toevalligheden! Mijn bijnaam is altijd Bons, gewoon als afkorting van Bonnie!
Maar nee, geen familie dus! Jeanette is mijn ex-tante (euh..is dat uberhaupt een woord?
), daar heb ik als klein kind heel wat uurtjes doorgebracht! Jan en mijn moeder zijn broer en zus. Volg je het nog?
dit is geen stukje om scannend te lezen hahaaha 
Maar met Chantal is alles goed gegaan. Bevallen van meisje Cheyenne. Ik ben van de week nog op kraamvisite geweest.
Maarre...we gaan behoorlijk off-topic zo
dit leidt alle aandacht af van je prachtig boetseersel 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aan het boetseren...