Re: Een 'lieve piratentaart'....
"Die wil ik ook !!!!!" zei mijn zoontje,nou bedankt hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een 'lieve piratentaart'....
"Die wil ik ook !!!!!" zei mijn zoontje,nou bedankt hoor
Wauw, geweldige taart! Heel origineel!
F A N T A S T I S C H
Die ga ik toch ook opslaan, al is het maar om naar te kijken, want tegen dat ik dit kan, ben ik bejaard denk ik
Sssssuper cool!
Geweldig, echt waar en die details zo goed gemaakt. Super
geweldig gedaan
echt een hele leuke taart. tot in de details uitgewerkt en super mooi. vooral je visjes verdienen een dubbele compliment!
gr. christa
Wat is ie gaaaaaaf,zo leuk een piraten taart op deze manier
Sonjaaaaa hoe heb je de vissies gemaakt
erruggg leuk
F A N T A S T I S C H
Die ga ik toch ook opslaan, al is het maar om naar te kijken, want tegen dat ik dit kan, ben ik bejaard denk ik
Thanks voor al die leuke reacties hoor!! SUPER
Sonja wat vind ik deze GAAFFFFFF,echt waanzinnig leuk ik kijk me suf zo leuk en eind van de maand moet ik voor me neefje ook iets met Piet maken,heb jij de visjes ook uit de hand en misschien nog tips voor me want vind deze echt te gek,zal me in Piet verdiepen heb GEEN idee wat erbij hoort,ja mijn kids zijn 26 en 28 dus ben er helemaal uit
groetjes Carla
Hij is echt heel erg leuk! Mag ik hem opslaan?
Hij is echt heel erg leuk! Mag ik hem opslaan?
Sorry voor mijn late reactie Tuurlijk mag je 'm opslaan!
@carol, de visjes zijn inderdaad met de hand gemaakt. de 'schubjes' zijn gemaakt met zo'n halfrond (mondje) tooltje
en de streepjes op de staart en vinnen met deze
Kun je hier iets mee?
Oooh wat een te gekke taart, je visjes zijn zoooo leuk!
Geweldig!
Deze vind ik echt helemaal geweldig! Wat een onwijs stoere, maar toch ook zeker lieve piratentaart..Wow!
Wauw, dit is echt te gek hoor.
Sprankelende kleuren, super.
Wat een ontzettend leuke taart, de piraat is een schatje en de visjes onwijs gaaf, hoe je ze maakt heb ik intussen gelezen, want die vraag kwam ook meteen in mij op.
Heel heel lief!
dank je wellllll ,ik kan er wel wat mee,top
grt Carla
OW SUPER echt een ontzettend leuke originele taart
Wat onzettend leuk en wat raar dat ik deze gemist heb
Ik pin hem hoor
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een 'lieve piratentaart'....