Re: Een 'lieve piratentaart'....
Zoooooheeee, die is echt helemaal super zeg!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een 'lieve piratentaart'....
Zoooooheeee, die is echt helemaal super zeg!!
oo, wat is ie leuk!!! prachtig gemaakt
Wauw! Super mooi gemaakt!
Ik vind hem GEWELDIG!!!
Hopelijk vind je het goed dat ik de foto's heb opgeslagen want ik wil hem heel graag voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag maken!!!
Wat een ontzettend leuk idee.
helemaal leuk en mooie kleuren ook
wat een gave taart..zo heb ik hem nog niet eerder gezien..ik ga hem even opslaan.SUPER!!
Wauw wat een gave taart! Ik blijf nieuwe details zoeken
Helemaal geweldig, wat een supergave taart zeg!
helemaal te gek!!!
Wauw.....wat een gave taart zeg. Zo schattig maar toch ook stoer. Echt super.....Complimenten!
Echt een geweldig mooie taart!!!!! Misschien wel beetje geinspireerd door andere taarten, maar toch ook heel duidelijk jouw eigen inbreng, super gedaan!!
Super, wat mooi!
Prachtig gemaakt ! Hele leuke details.
Vissertjuh schreef:Ik vind je taart zo ontzettend mooi gemaakt.
En de visjes zijn zo leuk.
Mag ik vragen waar je de vormpjes/molds gekocht hebt?
Ik heb nl "Visser' als achternaam dus lijkt me wel origineel.;-)
Groetjes van RinyZe zijn allemaal met de hand gemaakt, geen vormpjes of molds gebruikt
zonder mold? Dat vraagt om een how-to!
Wat een lieve stoere taart trouwens!!!! Erg mooi gemaakt en zo gedetailleerd! Prachtig!
Geweldig
WOW-WOW-WOW Prachtig!!! Vindt je het goed als ik 'm opsla? Mijn buurjongetje zit hier naast me te kwijlen zoooo mooi vindt hij 'm. Hij weet al wat 'ie voor zijn verjaardag zou willen...
Wow!!!!!!!!!! Echt geweldig mooi gemaakt!!!
Mag ik m ook opslaan? Zoonlief wil een spidermantaart voor z'n verjaardag (5jr) maar dit vind ik veeeeeel leuker! Zou ik m ook op mogen slaan?
wauw die is leuk!
Ik vind hem GEWELDIG!!!
Hopelijk vind je het goed dat ik de foto's heb opgeslagen want ik wil hem heel graag voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag maken!!!
Tuurlijk vind ik dat goed! Leuk!! Wel showen hè?
WOW-WOW-WOW Prachtig!!! Vindt je het goed als ik 'm opsla? Mijn buurjongetje zit hier naast me te kwijlen zoooo mooi vindt hij 'm. Hij weet al wat 'ie voor zijn verjaardag zou willen...
Tuurlijk!! Leuk!!
Wow!!!!!!!!!! Echt geweldig mooi gemaakt!!!
Mag ik m ook opslaan? Zoonlief wil een spidermantaart voor z'n verjaardag (5jr) maar dit vind ik veeeeeel leuker! Zou ik m ook op mogen slaan?
Tuuuuuuurlijk!! Leuk!!
Echt te gek al die reacties!! Superleuk
Geweldig!!!
Ik vind je visjes super leuk
Echt geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een 'lieve piratentaart'....