76

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Fantastisch! Ik zit met verbazing naar die geweldige poppetjes te kijken! Diep respect!

wonderen bestaan ...

77

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Zoooo vreselijk leuk weer allemaal; moet heerlijk zijn om zoveel fantasie te hebben en  het ook nog in praktijk zo mooi te krijgen  :Y

78

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

woow wat mooi!!!! :thumb:

hoe maak je die poppetjes wel niet

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Zwijmel!! Wat een sprookjesachtige taarten! Zo mooi gemaakt!!! En wat een details, schitterend!

80

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

''SUPER'' mooie stapels, allemaal, zo knap geboetseerd! :thumb:
En je foto's zijn altijd zooooooo ''haar''scherp! :Y  :Y

81

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Fantastisch!!!!! Je poppetjes zijn zó gaaf!!!!

groetjes Wilma

82

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wauw! Wauw! Wauw!

Ik heb vanmiddag mijn eerste poppetje geboetseerd... Wat een gedoe! Ik kan me er nog niks bij voorstellen dat je zoiets zo prachtig kan maken, maar het kan. Wauw! Heb je ook how-to's van het boetseren?!  :rolleyes:

83

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Tiny1234nl schreef:

Schitterend gewoonweg prachtig.

Maar vraagje dit soort mooie staande decoraties is dat altijd van fondant gemaakt? En hoe lang laten jullie het dan drogen? En welk merk gebruiken jullie dan.

Ze Zijn echt zo prachtig! en buiten dat ook heel leuk verzonnen.

Nee hoor, ik gebruik altijd marsepein van Zeelandia. Heerlijk en erg makkelijk om mee te werken. De poppetjes zet ik op prikkers en dan blijven ze heel goed staan. :Y

84

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Dot schreef:

GE WEL DIG!!! Wanneer begin je met workshops???

:lol:  :lol: die Dot...echt ...ik begin er serieus over te denken om daar toch maar eens mee te beginnen over een tijdje. Er is blijkbaar vraag naar  :D  :+  :)

85

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Lilium schreef:

Ze zijn héééél mooi !!! De liefste vind ik voor de oma :-)) Zo zacht en 'teder'.
Maar euh... Hoe je je taarten fotografeert ook hééél goed !!
Hoe krijg je die achtergrond zo mooi strak?
Waar zet je ze op? Ik zit steeds te sukkelen ook al heb ik een zwarte achtergrond mat..

Ik gebruik vaak een behangetje als achtergrond. De taart zet ik daar gewoon op of ik gebruik een taartstandaard.

86

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Corinne1981 schreef:

Zucht... wat kan jij mooie taarten maken en ge-wel-dig boetseren!!!
Mag ik vragen hoe je boetseerd? Heb je dit jezelf aangeleerd? Heb je workshop gevolgd? Ga je workshops geven;) ???

Ik vind ze echt geweldig mooi!

Ik boetseer met marsepein. Heb nog nooit een WS gevolgd daarin, maar heb het mezelf aangeleerd. En WS geven....wellicht in de toekomst ;)

87

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Maxii schreef:

Tja wat moet ik nog toevoegen aan wat hier boven mij al geschreven is...fantastische taarten! Mijn buurvrouw keek mee en zei Leonie gebruikt vast een mold voor die gezichtjes die zijn zo perfect maar ik meen toch dat je ze allemaal stuk voor stuk boetseerd of niet?

Nee hoor, ik gebruik echt geen mold. De gezichtjes maak ik helemaal zelf :Y  :)

88

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

*zucht*
*zwijmel*

... staat er al ergens een how-to van je geweldige poppetjes...?
Denk dat heel veel mensen daar blij van worden  :Y

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

89

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

leonietje schreef:
Corinne1981 schreef:

Zucht... wat kan jij mooie taarten maken en ge-wel-dig boetseren!!!
Mag ik vragen hoe je boetseerd? Heb je dit jezelf aangeleerd? Heb je workshop gevolgd? Ga je workshops geven;) ???

Ik vind ze echt geweldig mooi!

Ik boetseer met marsepein. Heb nog nooit een WS gevolgd daarin, maar heb het mezelf aangeleerd. En WS geven....wellicht in de toekomst ;)

Met marsepein? Zakt alles dan niet snel in? Ik dacht dat marsepein altijd veel korreliger was, daarom werk ik er nooit mee. Misschien toch maar eens proberen, is veel lekkerder dan fondant.
Enne, ik denk dat er veel animo is voor een workshop, ik geef me vast op ;) !

90

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Corinne1981 schreef:
leonietje schreef:
Corinne1981 schreef:

Zucht... wat kan jij mooie taarten maken en ge-wel-dig boetseren!!!
Mag ik vragen hoe je boetseerd? Heb je dit jezelf aangeleerd? Heb je workshop gevolgd? Ga je workshops geven;) ???

Ik vind ze echt geweldig mooi!

Ik boetseer met marsepein. Heb nog nooit een WS gevolgd daarin, maar heb het mezelf aangeleerd. En WS geven....wellicht in de toekomst ;)

Met marsepein? Zakt alles dan niet snel in? Ik dacht dat marsepein altijd veel korreliger was, daarom werk ik er nooit mee. Misschien toch maar eens proberen, is veel lekkerder dan fondant.
Enne, ik denk dat er veel animo is voor een workshop, ik geef me vast op ;) !

Marsepein van zeelandia is heerlijk soepel...en als je dat een dagje laat uitharden wordt het ook wel iets steviger (maar nooit zo hard als fondant)

91

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Super mooie taarten!

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Jeetje....wat een geweldige boedseersels!!!
Stuk voor stuk geweldige taarten!

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

niet alleen super uitgevoerd, maar vooral ook onwijs orgineel verzonnen. niks geinspikt hier en daar... dat vind ik echt knap. je bent dus ook gewoon zo creatief dat je fantastische ideeen in je op komen en ze daarna ook nog super kan uitvoeren. ik ben echt fan van jou poppetjes. elke keer weer!

super leuk om mee te mogen genieten van je creaties. stuk voor stuk kunstwerkjes!

christa

94

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

wow allemaal prachtig zeg.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

95

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Wouw prachtig !!

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Geweldige taarten... vind je het niet zenuwslopend om dit soort taarten te vervoeren?

Life is uncertain......eat dessert first!

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

tjonge.....Geweldig! zucht>>> :think: wat een details en wat kan je toch prachtig boetseren . als ik dat zo zie zou ik me moeten schamen voor mijn boetseersels hahahah

98

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Petula Dillema schreef:

Geweldige taarten... vind je het niet zenuwslopend om dit soort taarten te vervoeren?

Nou...meestal vervoer ik ze niet zelf, maar worden ze opgehaald...maar het is geen probleem hoor...ze komen altijd heel aan. Het staat als een huis! :)  :Y

99

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

wow, sprakeloos, zo mooi! :Y

100

Re: Dit keer maar eens een parade van mij....ik had het druk :-)

Stuk voor stuk plaatjes, zonde om op te eten eigenlijk...