26

Re: passiebloem, passiflora van flowerpaste

nancydevries schreef:
elma1986 schreef:

Ik vind hem zo gaaf en ik heb hem aan mijn man laten zien en die dacht eerst dat het een echte was zo mooi.

Mag ik vragen hoe je de passiflora hebt gemaakt?

thanks voor de complimenten :o
de passiflora staat in het nieuwste book van Alan Dunn
"topical & exotic flowers" ,als je al wat ervaring met bloemen hebt, is het wel te doen.
Of je kunt een workshop in Juni bij Ellens creative cakes doen. daar komt Alan Dunn een gastworkshop geven met deze bloem :Y
Is ook echt super gaaf.

Gelijk opgezocht maar het boek is engels ik denk dat dat niet gaat lukken zijn er geen nederlandse boeken? (ik kan geen nederlandse boeken vinden daarover namelijk)

Maar zo'n workshop lijkt me geweldigen wel te doen waar kan ik er meer over lezen?

Bedankt voor je antwoord.

27

Re: passiebloem, passiflora van flowerpaste

elma1986 schreef:
nancydevries schreef:
elma1986 schreef:

Ik vind hem zo gaaf en ik heb hem aan mijn man laten zien en die dacht eerst dat het een echte was zo mooi.

Mag ik vragen hoe je de passiflora hebt gemaakt?

thanks voor de complimenten :o
de passiflora staat in het nieuwste book van Alan Dunn
"topical & exotic flowers" ,als je al wat ervaring met bloemen hebt, is het wel te doen.
Of je kunt een workshop in Juni bij Ellens creative cakes doen. daar komt Alan Dunn een gastworkshop geven met deze bloem :Y
Is ook echt super gaaf.

Gelijk opgezocht maar het boek is engels ik denk dat dat niet gaat lukken zijn er geen nederlandse boeken? (ik kan geen nederlandse boeken vinden daarover namelijk)

Maar zo'n workshop lijkt me geweldigen wel te doen waar kan ik er meer over lezen?

Bedankt voor je antwoord.

Ik denk niet dat er Nederlandse boeken zijn.?
Hier een link naar de workshop van Alan dunn
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ … -dunn.html
Dit is in Donderen. In het noorden van het land.
Bij Bart komt Alan Dunn ook in juni, maar daar weet ik de thema's niet van. Deze komen misschien nog wel bij workshops te staan :Y
Misschien dat dat dichterbij voor je is.