26

Re: Hop Hop Hop printable voor Pasen.

Marieke, ze zijn weer te gek!!!!

27

Paula66 schreef:

Marieke, ze zijn weer te gek!!!!

Dank je wel Paula voor je leuke reactie.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

28

"yvonne 72" schreef:

wat een leuke dingen heb er weer aan toegevoegd.
ik denk dat ik binnenkort de paaskoekjes en brownies uit ga proberen.

Ja ik vind ze zelf ook erg leuk. Heb nu net Mr Moustache birthday printables af en die zet vandaag denk ik online dan ga ik beginnen aan leuke printables voor een verjaardag voor een meisje. En dan weer aan de koninginnedag-printables. Heb echt zo erg de smaak te pakken kan bijna niet meer stoppen, haha.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

29

Heel leuk weer! En bedankt voor het delen!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

30

Heb vandaag weer een nieuwe set met printables geplaatst. Erg leuk voor een verjaardag voor kleine mannen, in het thema Mister Moustache.

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/moustacheoverall.png

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Als je hier klikt vind je het uitgebreide bericht.

Groetjes Marieke

31

marieke84 schreef:
"yvonne 72" schreef:

wat een leuke dingen heb er weer aan toegevoegd.
ik denk dat ik binnenkort de paaskoekjes en brownies uit ga proberen.

Ja ik vind ze zelf ook erg leuk. Heb nu net Mr Moustache birthday printables af en die zet vandaag denk ik online dan ga ik beginnen aan leuke printables voor een verjaardag voor een meisje. En dan weer aan de koninginnedag-printables. Heb echt zo erg de smaak te pakken kan bijna niet meer stoppen, haha.

heb je ze ook met Tinkerbel?????  ;)  :lol:

groetjes yvon

32

Helaas Yvonne geen Tinkerbel, haha. Maar ik heb nu ook een leuke set met heel veel printables voor een verjaardagsfeestje voor kleine meiden. In het thema: Party in the Garden. Ik heb hier een overzicht van de printables:

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/partyinthegardenoverall.png

Hier vind je alle printables apart en de linkjes waar je ze kan dowloaden. Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden. Binnenkort komen er printables voor Koninginnedag online.

Fijn weekend!

Marieke