Re: Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...
wauw, wat veel, en wat mooi. echt heel veel hele mooie taarten! geweldig! zoveel verschillende kleuren en stuk voor stuk mooi!
mijn complimenten.
christa
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw, wat veel, en wat mooi. echt heel veel hele mooie taarten! geweldig! zoveel verschillende kleuren en stuk voor stuk mooi!
mijn complimenten.
christa
Wow...... wat mooi!!!! Ik denk alleen maar: wat een werk...... mag ik vragen hoe lang je ongeveer met één taart (gemiddeld) bezig bent?
Ik heb er nog niet echt handigheid in.
Vind het echt supermooi, dit hoop ik ook ooit nog eens te bereiken, maar dan eerst maar eens één ipv 9 tegelijk 
Dat was dus 2x.... was iets te ongeduldig...
Geweldig parade!Stuk voor stuk mooi!!!!

Wow...... wat mooi!!!! Ik denk alleen maar: wat een werk...... mag ik vragen hoe lang je ongeveer met één taart (gemiddeld) bezig bent?
Ik heb er nog niet echt handigheid in.
Vind het echt supermooi, dit hoop ik ook ooit nog eens te bereiken, maar dan eerst maar eens één ipv 9 tegelijk
Thanks!
Allereerst ... ik heb deze natuurlijk niet allemaal tegelijk gemaakt, maar in de afgelopen maanden. En de uren per taart? Die varieren nogal. Met de wit / lila stapel ben ik denk ik toch al snel 10 uur zoet geweest en dan heb ik 't bakken van de taarten niet eens meegerekend 
zoooo Jac, jij maakt mooie bruidstaarten. Heb ook nog even op je site gekeken. Jeetje.................... super
Ik vind er niks aan

Ik vind er niks aan
![]()
![]()

Echt prachtig, zoiets durf je gewoon niet op te eten.
Wow!!!! wat een super mooie taarten!!! Hele gave bloemen en ook zo mooi geboetseerd! Ik kan zien dat ik nog zooooo veel moet leren.
Groetjes Diana
Olga'74 schreef:heel mooi!
ik vind de wit met roze zeer mooi. waarmee/hoe heb je de witte met roze kleine bloemetjes gemaakt? is dat een uitsteker? (want die bloem zoek ik voor een taart die ik moet maken)Thanks!
Ik neem aan dat je de kleine bloemetjes op deze taart bedoelt?
die zijn gemaakt met de Sunflower SugarArt Multi Petal Press.
dank je ik ga gelijk even kijken!
Eigenlijk vind ik het altijd wel erg leuk als iemand vergeet te posten en dan ineens een geweldige selectie post. Heerlijk op mijn gemakkie naar beneden scrollen en zoveel moois voorbij te zien komen.
Koffer en strand zijn mijn favoriet, maar de rest is natuurlijk ook super.
Prachttaarten, stuk voor stuk!
Echt een kijkfeest, deze fraaie parade.
Heerlijk genieten, zoveel moois.
Ook hier zijn koffer-en strandtaart favoriet!
Kan niet anders zeggen dan dat ze echt prachtig zijn! 
Wat een beauttiiieeesssss!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oeps ... al een tijdje geen bruidstaarten gepost ...