Re: Ahhh, je zou hem zo uitlaten.....Boomer
On-ge-lo-fe-lijk!!!
PRACHTIG!!!
Het is net een knuffel!
Super gewoon!
Ik wil alleen maar dingen met uitroeptekens plaatsten...
Zo leuk!!!!
Zo knap gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ahhh, je zou hem zo uitlaten.....Boomer
On-ge-lo-fe-lijk!!!
PRACHTIG!!!
Het is net een knuffel!
Super gewoon!
Ik wil alleen maar dingen met uitroeptekens plaatsten...
Zo leuk!!!!
Zo knap gemaakt!
Wat een schatje! Enorm knap gemaakt!
nou ja zeg...dit gaat nergens meer over!!!
geniaal is ie! wauw, super hoor
leuk ? hij is geweldig
Wat een scheeeeeetje!
even een vraagje, heb je de lagen ook gestut? of alle 3 op elkaar en dan alleen het hoofdje?
groetjes neeltje
Wat een knapperd
even een vraagje, heb je de lagen ook gestut? of alle 3 op elkaar en dan alleen het hoofdje?
groetjes neeltje
ik heb eerst 2x3 lagen gedaan, toen kartonnetje/dowels, toen nog eens 2x3 lagen, helemaal bekleed met fondant (incl. hals/nek), in het hoofdje/dummy 3 x een maiskolf prikker erin, -punt naar beneden- en hem zo met 3 punten gepositioneerd, erin gedrukt. Toen nog een aanhechting stuk van fondant eromheen en daar overheen nog een fondante halsbandje, hoop dat dat duidelijk is. Groetjes
Jenn
dat is echt zonde om aan te snijden zeg, ziet er echt prachtig uit. zo'n hond wil iedereen wel
appeltaartenvrouwtje schreef:even een vraagje, heb je de lagen ook gestut? of alle 3 op elkaar en dan alleen het hoofdje?
groetjes neeltjeik heb eerst 2x3 lagen gedaan, toen kartonnetje/dowels, toen nog eens 2x3 lagen, helemaal bekleed met fondant (incl. hals/nek), in het hoofdje/dummy 3 x een maiskolf prikker erin, -punt naar beneden- en hem zo met 3 punten gepositioneerd, erin gedrukt. Toen nog een aanhechting stuk van fondant eromheen en daar overheen nog een fondante halsbandje, hoop dat dat duidelijk is. Groetjes
Jenn
helemaal duidelijk, super bedankt voor de fijne uitleg, en tja, dan kijken of het me lukt om iets te maken dat op een hondje lijkt
mocht je nou een keer iets in 3d zien dat poten heeft en een hoofd, dan is het misschien mijn hondje,hihi.
deze die jij gemaakt hebt is wel zo gaaf!!! goh, als ie voor de deur zou staan zou ik denken dat ie zelf aan was komen lopen
Superr gaaf
super zeg
dit vind ik een van de mooiste 3D taarten die ik ooit gezien heb!!! en dan nog te lezen dat hij van biscuit is, is helemaal geweldig!
super gaaf! echt heel erg knap!
Prachtig!!!
Heb je geen HOW TO??:D
woorden zijn overbodig WAUWWWWWWWW wat mooi!
Waarom geef je geen workshops voor dit hondje of een how to. ???
vind het fantastisch, heb hem gepint
kan me alleen maar aansluiten bij de rest, gewoon in één woord prachtig!!! echt een kunstwerk!!
Dat heb je knap gedaan zeg
Mooi hoor!
Fantastisch gedaan!!!!
Mag ik vragen hoe je de vacht hebt gemaakt?
Wat ontzettend mooi zeg!!
ik kijk mijn ogen uit, wat is die ongelooflijk mooi gemakt, lijkt wel echt.Graag een how to want ik zou hem graag voor mijn kleindochter willen maken!!
Hoe heb je die vacht gemaakt?
Ik heb het lijfje (ex voorpootjes) eerst bekleed met fondant en enigszins bewerkt met PME Modelling tools, Flower/Leaf met het smalste gedeelte; gewoon lukraak streepjes trekken. Toen heb ik ook nog "lapjes" verschillende kleuren fondant met een beetje water gekwast, bevestigd en toen en met dezelfde tool bewerkt (waar het water en fondant bij elkaar komt versmelt het).
Als laatste heb ik de pootjes gemaakt van sateprikkers omkleed met een paar dikke lagen fondant. Ook deze heb ik met het tooltje bewerkt. Hoop dat het enigszins duidelijk is!
Groetjes
Jennifer
Ik heb het lijfje (ex voorpootjes) eerst bekleed met fondant en enigszins bewerkt met PME Modelling tools, Flower/Leaf met het smalste gedeelte; gewoon lukraak streepjes trekken. Toen heb ik ook nog "lapjes" verschillende kleuren fondant met een beetje water gekwast, bevestigd en toen en met dezelfde tool bewerkt (waar het water en fondant bij elkaar komt versmelt het).
Als laatste heb ik de pootjes gemaakt van sateprikkers omkleed met een paar dikke lagen fondant. Ook deze heb ik met het tooltje bewerkt. Hoop dat het enigszins duidelijk is!
Groetjes
Jennifer
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ahhh, je zou hem zo uitlaten.....Boomer