26 Laatst bewerkt door proudmama (04-03-2012 08:15)

Re: Babushka en de taart die 2,50 waard is .....

mooie taarten erg triest verhaal....

27

die mensen moeten zich schamen!

heb je zo je best gedaan , zelfs nog langsgebracht en dan zo een reactie! echt niet normaal.

ik hoop dat ze snel je geld overmaken!
gr.claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Goedemorgen ,

De taart heb ik langs gebracht ... De reactie van de man was niet duidelijk hij keek en ging door waar hij mee bezig was en zij zei "ziet er goed uit" dat was het. Hoe het werd aangepakt zo ondankbaar. Giraffe gewoon bij de kop. dus zei gelijk dat ze dat beter niet kon doen.
De 7,50 zouden ze overmaken ben dus erg benieuwd.... achteraf niet slim om het te accepteren om het over te laten maken.

Pff zit er nu nog mee,  dit is de eerste en laatste keer voor deze mensen heb ze me best gedaan , en ben nog nooit zo ondankbaar behandeld...

Och, even een arm om je heen. Diep zuchten en gauw iets leuks doen. Vooral niet gaan kijken of het geld al is overgemaakt. Hup, schouders rechten. Deze ervaring was niet leuk.... maar  ook niet het eind van de wereld.

Ga je dit weekend nog wat leuks maken? Sterkte!

30

Wat een lieve leuke taartjes en wat een onbeschofte behandeling heb je gehad.
Sommige mensen zien echt de waarde er niet van in, het werk, de liefde die je erin stopt, je creativiteit.
Voor zulke mensen hoef je de volgende keer niet zo hard te lopen.

31

Hele mooie taartjes en als die mevrouw zo veel te "zeuren" heeft (trouwens, 7,50 is al een hele goede prijs!), waarom gaat ze dan niet naar de bakker zeg of naar een andere winkel waar ze taart verkopen?

32

Vreselijk dat mensen zo ondankbaar kunnen zijn en dat men tegenwoordig alles maar zo goedkoop mogelijk wil hebben.
Pfffff je taarten zijn zo mooi en dan op zo'n manier er mee omgaan!
Hij had hem van mij in ze gezicht kunnen krijgen!

33

Ik had de neiging gehad om het meteen maar weer mee te nemen, in de wetenschap dat ze het toch niet waarderen.
En om er zelf lekker van te smullen...

Ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat je daar een rare na-smaak aan over zou houden.

((((knuf))))

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

34

Je had meteen geld moeten krijgen , niet overmaken, straks maken ze maar 2,5 over!!! hou het in de gaten hoor. Duidelijk geen goede 'vrienden' anders behandelen ze je niet zo.

Ik had uit principe al meteen gezegd dat er voor die prijs geen luxe vulling in kan en dat ze anders maar ergens anders moeten kijken.

succes

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

35

en dat noemt zich dan vrienden of goede bekenden???Pfffttt,schandalig gewoon!
Maar zo weet je in ieder geval nu wel zeker wat voor mensen het echt zijn.

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

36

Oh, ik had t gelijk weer mee terug genomen!
Was rot voor je zeg!
Maar ik snap t niet helemaal....
Wilde die vrouw de taart aannemen bij t hoofd van de giraffe?
Hoezo zou je dat doen? Volgens mij zijn diemensen gewoon niet helemaal 100%... of zeg ik nu iets verkeerd?

Ik hoop echt dat je die 7,50 nog krijgt... ik ben zo bang dat ze toch gewoon 2,50 over maken. Overmaken!? Bizar dit...

Fijne dag vandaag ondanks deze onzin :)

Heel bizar. ten eerste snap ik niet dat een eerste verjaardag zo tussen neus en lippen door wordt "gevierd" en dat het dan geen naam mag hebben.

Tuurlijk kinderen zijn het de dag erna alweer vergeten.. maar met wat niet... dan kan je wel niets doen.

Daarmee. waarom wel langsbrengen.. en niet contant betalen?
Bij mij zou er gelijk een bel gaan rinkelen.
Ik zou ze de volgende keer lekker skippen.. tuurlijk als jij je geld maar krijgt, maar dan nog een beetje enhousiasme kan geen kwaad natuurlijk.. van mannen snap ik dat nog.... die moet je dat niet vragen....lol maar van verse moeders....

Maar wat ik wilde weten hoe heb jij de cocosmouse gemaakt.. daar ben ik wel heel erg nieuwschierig naar?
Klinkt bijzonder lekker.

Ik hoop van je te horen.

Bianca

Groetjes,
Bianca

38

Ik denk dat de grootste les in deze nog wel is: niet beginnen voor je een prijs overeengekomen bent.
Daarnaast ben je gewoon onbeschoft behandeld. Ongelooflijk dat mensen zo zijn. De eerste verjaardag van een kind is toch juist extra speciaal?!
Ik vind het taartje echt superschattig, zonde dat het bij zulke mensen terecht komt...

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

39

Ik weet niet of het nou zo is of die mensen de eerste verjaardag van hun kind maar weg wuiven... ik denk t niet.
Ik denk dat de bakster hier gewoon genaait word (excuseer mij voor mijn Frans  ;) )

Maar zoals al eerder heb gezegd: ik vind t schandalig hoe ze behandeld is!

Groetjes!

40

Wat een schattige taarten, vooral het meppertje :D

Ik zou nooit meer een bestelling van hen aannemen, bekende of niet!! Hoop echt dat je die €7,50 ontvangt.

Zoete groetjes, Inti

41

Ohhh wat een sneu verhaal zeg! Zit echt hoofdschuddend hier achter de pc. 2,50 willen geven.....dat is toch echt schandalig en zooo brutaal! Mensen beseffen zich soms volgens mij niet hoeveel tijd er in 1 taartje gaat zitten.....
Ik kan me voorstellen dat je hier wel een katertje aan over houdt, zeker als je dan ook nog zo ondankbaar wordt behandeld. Zo wil je je taartje niet aangenomen zien worden....
Succes ermee, hoop wel dat je je geld gewoon ontvangt...!

Je taartjes vind ik trouwens hartstikke leuk!  :Y

42

ZoetVerlangen schreef:

Goedemorgen ,

De taart heb ik langs gebracht ... De reactie van de man was niet duidelijk hij keek en ging door waar hij mee bezig was en zij zei "ziet er goed uit" dat was het. Hoe het werd aangepakt zo ondankbaar. Giraffe gewoon bij de kop. dus zei gelijk dat ze dat beter niet kon doen.
De 7,50 zouden ze overmaken ben dus erg benieuwd.... achteraf niet slim om het te accepteren om het over te laten maken.

Pff zit er nu nog mee,  dit is de eerste en laatste keer voor deze mensen heb ze me best gedaan , en ben nog nooit zo ondankbaar behandeld...

Hmm niet slim nee maar een leer voor de volgende keer :thumb:
dwz eens maar nooit meer voor die mensen en inderdaad eigenlijk had je het mee terug moeten nemen. Maar goed wij hebben makkelijk praten zeker als het " :nooo Vrienden :nooo "zijn

Probeer het te laten gaan en er niet meer mee te zitten,  :Y
wel een tipje volgende keer eerst betalen :lol:

Lieve groetjes van Nicole

43

Diep ademhalen, denk zo ik heb weer wat geleerd, gebeurt me niet meer.KLAAR. Uitademen
En doorgaan met ademen. :Y

Fijne avond.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

ik heb er idd van geleerd en dit is ook de eerste en laatste keer voor deze personen...
Helaas nog geen geld binnen en moet ook eelijk zeggen dst ik het niet eens zie zitten om te mailen voor de betaling.
Maar anderzijds ik heb er wel recht op.... Maar daar in tegen heb ik gister een mega mindy taart gemaakt ( staat in de taartparade) en die mensen waren zo ontzettend blij! gaven zelfs 5,00 fooi

45

Gewoon mailen hoor. Je heb recht op dat geld en ze moeten gewoon betalen. Ze proberen op deze manier er gewoon onder vandaan te komen.

Blij dat je daarna wel een leuke opdracht had

46

ZoetVerlangen schreef:

ik heb er idd van geleerd en dit is ook de eerste en laatste keer voor deze personen...
Helaas nog geen geld binnen en moet ook eelijk zeggen dst ik het niet eens zie zitten om te mailen voor de betaling.
Maar anderzijds ik heb er wel recht op.... Maar daar in tegen heb ik gister een mega mindy taart gemaakt ( staat in de taartparade) en die mensen waren zo ontzettend blij! gaven zelfs 5,00 fooi

Je hebt nog steeds recht op die 7,50! Deze 5,00 fooi is mooi meegenomen maar is niet ter compensatie van die andere taart. Gewoon mailen dus!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

47

Ik vind het echt heel rot om dit te lezen want het taartje is hartstikke leuk!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

48

ZoetVerlangen schreef:

Kijk en zo hoort het !
Je maakt leuke taarten en daar mag je best wat voor vragen.
Zet ze maar op de zwarte lijst ;-)) !!

Mijn creaties zijn vanaf nu te zien op: www.evastaarten.nl !!

49

Ik vind 7,50 eigenlijk al goedkoop! Omgerekend heb je dan gewerkt voor wat, 1 euro per uur? Als je er überhaupt al geld aan over hebt gehouden als je de ingrediënten er vanaf trekt.

Ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte..  :nooo

Benieuwd naar meer taartjes van mijn hand? Bekijk dan ook eens mijn Facebook page: https://www.facebook.com/pages/Cakes-by … 0981634307

50

Ze moest zich dood schamen! Wat een fatsoen.. :s

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"