Re: Hij is eigenlijk te lief voor een piraat....
Wat is die weer mooi!
Als ik toch maar de helft van jouw talent had dan zou ik in gat in de lucht springen! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij is eigenlijk te lief voor een piraat....
Wat is die weer mooi!
Als ik toch maar de helft van jouw talent had dan zou ik in gat in de lucht springen! 
Hahahahaha, als dat boek onderweg is moet je niet al je geheimen prijsgeven, hoewel?? ik er weer blij mee ben!!!
Van de week lekker aan de knutsel, ik ga het eens uittesten, thanx meis, lief dat je het wilt delen.
het is echt prachtig gemaakt!!
Hoe kom je er weer op!!!! Echt fantastisch!!!!

Nondepiekes wat een plaatje.
Hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
Als mijn zoontje hem ziet (kijkt ook naar jake en de nooitgedachtland piraten) dan weet ik wel wie het haasje is voor z'n volgende verjaardag. Denk alleen dat dit me niet zou lukken.
Doe je nog iets speciaals om hem zo goed rechtop te houden?
Tja...als iemand mij om ee n piratentaartje vraagt beginnen mijn hersenen meteen te kraken...."ik heb nog een leuke piratenpuzzel in de kast liggen, Merel kijkt altijd naar Jake en de Nooitgedachtpiraten, een boot zou leuk zijn maar dan niet in 3D, kanonskogels zijn ook leuk" etc etc..
![]()
![]()
En dan ga ik maar gewoon aan de slag en dan komt er zoiets uit....![]()
Oke, ik snap het... Volgende keer zal ik proberen om ook wat meer op die manier mijn hersenen te laten kraken. Hopelijk krijg ik dan ook een heel scala aan bijpassende items in mijn hoofd om aan het ontwerp toe te voegen
We shall see!
Jaaa daar is ie weer geweldig hoor, weer een heerlijk taartje om naar te kijken.
K ben verliefd op je papegaai.
En zie je nou wel , niemand ziet het, valt echt niet op hoor

wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt geweldig mooi!!!!!!
en weer een toppertje

Wauw!
Wow!!! Word bijna vuuuliefd op je piraatje!! 
hiervoor moet ik nog heeeeeeel Lang oefenen. Nu al slapeloze nachten omdat ik binnenkort een staand meisje mag maken :-o dussseehh alle tips zijn Welkom 
Lief en stoer gaat prima samen. Erg leuk en heeeeeeel mooi geboetseerd! 
Wat een supergave, stoere, lieve piratentaart. Heel origineel en prachtig gedaan.
En zie je nou wel , niemand ziet het, valt echt niet op hoor
![]()
had dat nu niet geschreven
....wat is het? Dat het een fantasietaart is, dat is juist zo grappig.
Bedoel je de gestippelde zee? Niets mis mee, staat leuk.
Fantastisch
!
Wat gaaf weer! Het haar van het piraatje is ook echt geweldig, ik krijg nooit leuke kapsels voor elkaar 
oh wat een super leuk piraatje,is toch gewoon een kunstwerkje hoor
hoop het ook ooit te kunnen 
Wat onwijs leuk toch weer!!!!!!!!
En dat boek...ik heb al ideetjes genoeg
NOU ik zou zeggen kom maar op dan met dat boek van Leonie
wij zijn der klaar voor denk ik zo
Alleen moeilijk kiezen wie en wat er in moet met alles erop en eraan want ik heb laatst eens zitten kijken naar je foto's en ja ze zijn allemaal super
of een heel dik boek
by the way weer een super taartje
Ik zag het gelijk (dat denk ik tenminste) maar het valt bijna niet op hoor. Leuk taartje trouwens ,scheetig piraatje.
Je hebt zo'n mooie eigen stijl! Prachtig! Kom maar op met dat boek!!!
BOEK, BOEK !!!!!!!!! (ga ik voortaan bij iedere taart zeggen
)
hartstikke leuk en mooi weer!!
Zo mooi weer!
Wauw, dit is zo mooi, je zou niet eens meer zeggen dat het taart is!
Geweldig!
Wauw!! prachtig ook al die details
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij is eigenlijk te lief voor een piraat....