Re: Nijn en haar mama...
Ach, wat is ie lief!!!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nijn en haar mama...
Ach, wat is ie lief!!!
Hij is fantastisch!!! Ik ben w
Wat een super taart zeg !!! De nijnen lijken net speelgoedpopjes zeg....knap hoor.
en die sneeuwpop !!!! gaaffffff
Heeeel schattig! (die knoopjes...) wederom een perecte taart 
WAUW, wat een supermooie, strakke taart. Echt heel erg leuk! Groetjes Natasja
heel leuk, erg leuk bedacht die sneeuwpop
Mariska
Schattig!! En ik ben ook erg benieuwd naar de tip voor je sneeuwrand aan de bovenkant, hoe heb je dat gedaan?
Ja, ik zat zelf ook te denken wat het handigst was voor die sneeuwrand... Het handigst was toch om de taart eerst helemaal met roze te bekleden (fondant trouwens). Daarna heb ik witte fondant heel dun uitgerold (op poedersuiker, anders zou die zo vervormen met optillen) en daar een rondje bakpapier in de grootte van het bakblik (25 rond) op gelegd. Dan uit de vrije hand met het pizza rollertje wat boogjes rondom uitsnijden. Wel 1cm van het bakpapiertje af anders valt het niet over de rand. Toen kon ik hem zo met 2 handen optillen en op de roze taart leggen. Door het poedersuiker kon ik hem zelfs nog een beetje verschuiven dus dat ging vrij makkelijk. Het is wel zo dat er nu dus een dubbele laag fondant bovenop ligt, daarom had ik het witte al zo dun mogelijk uitgerold... En anders laten ze dat maar lekker liggen 
Bedankt voor jullie reacties!
Een heel schattig taartje. En super die sneeuwpoppennijn en de details bij mamanijn en gewoon dat roze met de polkadots en natuurlijk h
OOHHHHHHH super heel erg mooi geboetseerd ook!!!
Hele mooie nijntjes!!Super geboetseerd!!
Daar zal je vriendin wel blij mee zijn!!!!
Oooo, wat een leukerd! Heel schattig en zo lekker meisjesachtig met dat roze!
Heel mooi!
Ohhhh wat een prachtige taart!
En inderdaad hoe krijg je het voor elkaar??? Supertaartentalent!
botox taartje met een supergaaf tafreel enneh.......toch niet stiekum gekocht de poppetjes?
wat een schatje zeg
Super schattig zeg! Heel erg mooi gemaakt! En de tip van de 2 lagen, de ene dun uitgerold op een laag poedersuiker zal ik onthouden!
Die sneeuwpop is geweldig! Wat een idee!
Wat leuuuuuuuuk, en die sneeuwpop, zo gaaaaf.
Prachtige taart.
Zo lief.
prachtig! erg grappig dat sneeuwkonijn. En ik ben verliefd op je rand
Ooooo.... GEWELDIG!!!!
Hier blijf je blij naar kijken... helemaal wauwie!!!
Ik vind hem helemaal geweldig!!! Super weer Annette
ha lief zeg, Nijn in de sneeuw, ik vind m superleuk!
wat een leuk idee zeg! Zullen ze blij verrast mee zijn, het ontwerp. Hij is mooi!!
gr ciska
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nijn en haar mama...