Re: Bruidstaart met een swirl en blauwe orchideeën!
Heeel mooooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met een swirl en blauwe orchideeën!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeel mooooi
Ik vind dit de mooiste swirly taart die ik tot nu toe gezien heb... je orchideen zijn prachtig en die kleuren..... wow!!
complimenten 
Soooooooo die is mooi!!!!
Mooi zo met dat blauw! Mooi gemaakt!
Geweldig die blauwe orchids, het is een plaatje!
die swirl il ik leren,,, eerlijk,,,is dat moeilijk???? 
Wat een beauty! Ben er sprakeloos van, prachtig!
Hele mooi taart ik vindt de blauw orchidee minder maar dat komt
Omdat ik een bloemenmeisje bent
Hoihoi,
Vriendinnetje wees me op de taart! Wat ben ik blij dat ik hem heb gezien!! Supergaaf meid! Zo leuk gedaan! Ik ben supertrots! Ik heb zelf ook al eens een rechte swirly gemaakt, maar die was lang niet zo mooi als deze!!!
Chapeau! 
* zie 'm omdat hij nu weer bovenaan staat maar...
Wauw! 
Echt beeldschoon !
Hoihoi,
Vriendinnetje wees me op de taart! Wat ben ik blij dat ik hem heb gezien!! Supergaaf meid! Zo leuk gedaan! Ik ben supertrots! Ik heb zelf ook al eens een rechte swirly gemaakt, maar die was lang niet zo mooi als deze!!!
Chapeau!
Dank je wel!!! Ben zo dankbaar dat ik hem van je heb geleerd!!
Dank jullie wel voor de mooie berichten!!!
Echt onwijs gaaf!!! Dat idee wil ik wel een keer lenen 
Wauw, dit is toch echt een van de mooiste bruidstaarten die ik hier voorbij het zien komen! Dit is nu zo'n taart waarvan ik naar boven blijf scrollen
Het blauw knalt van m'n scherm, prachtig die combinatie met het wit en de rest van de taart is mooi rustig. Zo'n bruidstaart willen we allemaal wel 
dit is echt een pracht stuk....
Dank dank dank 
mooooiiiii!!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met een swirl en blauwe orchideeën!