Re: Sopperdesopsopsop
Wat een leuke taart zeg! En uiteraard kon het eendje van Ernie niet ontbreken!
http://www.taartwerk.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sopperdesopsopsop
Wat een leuke taart zeg! En uiteraard kon het eendje van Ernie niet ontbreken!
Ik vind hem prachtig ! Superidee !
Da's een leuk badje geworden en mooie vrolijke kleurtjes gebruikt!
Heel erg leuk! Dat het sop ook overal heen gevlogen is hihihihi, erg leuk!!
groetjes,
Dorieke
hahaha wat een leuke vrolijke taart!
Wat is dit een geweldig leuke en mooie taart! Echt super: Elmo, Bert & Ernie, de ballon-letters, je badkuip-kop met hetzelfde motief als je "schotel". Allemaal even mooi
!
Ohhhhh, deze is mooi!!!
Zelfs rubber-eendje ben je niet vergeten;-)
Wat een toppertje!! Leuk gemaakt hoor!!
Leuk is ie geworden!!!!!!!Dat ziet er heel gezellig uit, dat kopjesbad 
Ik zag je vragen over het kopje verkleden voorbij komen, ik ben erg benieuwd hoe je het nu gedaan hebt en hoe dat ging....
Groetjes, Jozien.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffff!!!
Heel erg leuk!!:Y
Wat zal Linde blij en trots zijn met/op haar taart! 
Leuk is ie geworden!!!!!!!Dat ziet er heel gezellig uit, dat kopjesbad
Ik zag je vragen over het kopje verkleden voorbij komen, ik ben erg benieuwd hoe je het nu gedaan hebt en hoe dat ging....
Groetjes, Jozien.
Ik heb het kapsel met de bolle kant naar boven gevuld, maar er wel opgelet dat de bbr daarnaonder zou komen want dat is zwaarder dan slagroom natuurlijk, toen
heb ik hem afgesmeerd, en heeft hij zeker 6 uur op staan stijven in de koelkast.
Dus de botercreme was lekker hard geworden en stevig, toen heb ik er een lap gele
marsepein overheen gelegd en glad gestreken, ruim afgesneden, het "mooie" taartkarton erop gelegd en omgekeerd. Toen een de bovenkant afgesmeerd met botercreme en het "water" erop gelegd, daarop een rolletje marsepein en toen de
rand marsepein die "over" was heb ik daarover heen gevouwen voorzichtig, en
de richel die je dan krijgt heb ik verdoezeld met icing, zodat het ook gelijk goed
bleef plakken. De rand was best moeilijk omdat het snel gaat scheuren, maar met wat beleid gaat het best goed eigenlijk.
Hij is echt helemaal super geworden!!!!
En ik ben nog steeds helemaal fan van sesamstraat, mijn zoontje (2) ook trouwens!
hij is leuk, geweldig en super vrolijk. Nog van harte gefeliciflapstaart
Oh Mick,
Wat is dit (weer) een leuke !! Super idee, zeg (met inspiratie van de sintbadkuip...).
Ik was ook al aan het proberen om botercreme te laten opstijven, zodat het een strakker resultaat geeft, maar ik ben bang, dat dit ten koste van de smaak gaat (ik proefde zelf een stukje en de "harde"botercreme vond ik minder lekker. De volgende zit nu iets dikker in de creme, misschien dat dat een romige smaak behoudt...?
FANTASTISCH Deze is zeker het namaken waard!
Oh Mick,
Wat is dit (weer) een leuke !! Super idee, zeg (met inspiratie van de sintbadkuip...).Ik was ook al aan het proberen om botercreme te laten opstijven, zodat het een strakker resultaat geeft, maar ik ben bang, dat dit ten koste van de smaak gaat (ik proefde zelf een stukje en de "harde"botercreme vond ik minder lekker. De volgende zit nu iets dikker in de creme, misschien dat dat een romige smaak behoudt...?
Hey Jolanda !!!
Eindelijk heb ik je dan hier "herkent" 
Ja idd een beetje op DE badkuip geinspireerd...was ook zo leuk om te doen he !!!!
Woensdag ga ik samen met Veroon boetseren, ik zag op je "mijn album" dat jij al geweest bent !!! 
Nu nog een keertje naar de molen binnenkort..........
oh wat PRACHTIG!! wat een leuke taart zeg. en erg mooi geboetseerd. ALtijd leuk zo'n bad taferelen.
Wat een schatje. Leuke taart zeg 
onwijs!
Onwijs leuk deze taart!
super geboetseerd ook.
saskia
een hele vrolijke taart, eentje om te onthouden!
Ha ha ha ha ha....die is heerlijk sopperdesop vrolijk!!!
Mooi Mooi Mooi....Super....
Aaaahhhhhh wat een schattige taart!
Echt een snoepie, mooi hoor
Groetjes, Mireill
SUPERRRRR
hij is prachtig
Wat een onwijs vrolijke en mooie theekopbadkuip taart!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sopperdesopsopsop