Re: jeetje dat was een uitdaging om juist die te boetseren + parade
Wat een prachtige taarten allemaal!!! Bowser is echt super goed gelukt (die hele taart is fantastisch!)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jeetje dat was een uitdaging om juist die te boetseren + parade
Wat een prachtige taarten allemaal!!! Bowser is echt super goed gelukt (die hele taart is fantastisch!)
Wauw wat een geer die taarten zeg. Wat een super mooie torentjes op de zandkasteel taart. Heb je die gevuld met cake of zijn ze volledig van marsepein???
Wauw wat een geer die taarten zeg. Wat een super mooie torentjes op de zandkasteel taart. Heb je die gevuld met cake of zijn ze volledig van marsepein???
nee dat boetseren doe ik je nog lang niet na hoor, vind dat nog erg moeilijk...misschien een keer een cursusje gaan volgen ofzo...
Heel mooi gedaan die Boswer en Mario en Luigi
De andere taarten ook 
Wat leuk Martine dat ik mijn ontwerp van de Mariotaart terug zie!! Ik blijf het een van mijn mooiste taarten vinden.
Gaaf geboetseerd ook dat monster!!

Heel erg mooi allemaal.
prachtig, zooooo gaaf de eerste!!
fantastische parade, de Mario taart is geweldig....... 
wauw, prachtig allemaal
Geweldige parade! De vrolijkheid spat eraf..helemaal super 
Wow, wat een geweldig mooie taarten.

He naam genoot fijn dat we weer eenswat taarten van je zien!
Ze zijn prachtig!
Oh, echt supermooi, wat kun jij prachtig boetseren, en alle taarten zijn gewoon prachtig !!!
waaaaw prachtige productie zeg toppie
Een super parade!
Vooral die van Browser vind ik super leuk! Knap hoor!
* Applaus!*
Hele mooie parade! Echt geweldig!
Wat een mooie taarten.
Mijn favoriet is de rapunzel taart.
Mag ik deze opslaan, en mijn eigen inspiratie erop los laten?
Wow wat een mooie parade! De prinses en de kleurige taart zijn hier het meest favoriet maar die ander zijn ook echt prachtig! Knap boetseerwerk hoor, snap dat ie lastig was... 
wauw!! prachtige parade!! Bouwser is zo knap geboetseerd! en de rest ook!!

ik zit met mijnzoon van 8 te kijken en ik moest van hem even zeggen: ik vind het een hele mooie Bowser 
Zo.. jij bent druk geweest! Echt super mooie taarten!! 
wow, mooie parade !
AAAh wat een prachtige parade!
Heel mooi en de rapunzel is mijn favourit
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » jeetje dat was een uitdaging om juist die te boetseren + parade