26

Re: Het zusje van "De Nar" als dummy.

Heel erg mooi zeg, X 1000. :D
Super taart in super kleuren. :Y

27

Sigrid schreef:

hoe krijg je die ballen zo prachtig in de glans (zonder vingerafdrukken :D)?

Ik zet de kleine ballen op een cocktailprikker en de grote bal op een sat

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

28

Ze is net zo prachtig als haar broertje en je vlakjes zijn weer super. Laat je deze wat drogen voor je begint te plakken?
Ook je 'bollen' vind ik een leuke toets ...welke kleur gebruik je hiervoor ...brons????

29

Phoe, wat een prachtige taart, genot om naar de kijken en wat zal het een blikvanger worden in het winkeltje!!! Beetje sprakeloos wel.....

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

30

Wat een prachtige exemplaar!

Groetjes Tweety!

31

WOW wat super !!!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

32 Laatst bewerkt door Kaatje E. (16-01-2008 18:20)

karine schreef:

Ze is net zo prachtig als haar broertje en je vlakjes zijn weer super. Laat je deze wat drogen voor je begint te plakken?
Ook je 'bollen' vind ik een leuke toets ...welke kleur gebruik je hiervoor ...brons????

De ruitjes maak ik met modelling paste dan trek je ze niet uit model. Ik laat ze niet drogen hoor, hup gelijk op de taart.
De kleur is koper en dan schilderen met alcohol. Zie het niet hier bij de webshop maar ik zelf heb het van Maakjetaart.

33

In een woord GEWELDIG Karin, echt heel mooi
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

34

Wat een prachtige taart! Buitengewoon! En ..... mogen wij een NOG verdere uitbreiding van de narrenfamilie verwachten?

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

35 Laatst bewerkt door annette (16-01-2008 15:13)

OOOOOOOOHHH Wauauauauw zeg............. deze is nog mooier dan je narrentaart, kon bijna niet, maar het is toch zo :Y
Echt super gaaf die kleurtjes.. en het bordje met 'zoet' .... en die glimmende balletjes.... HE-LE-MAAL TOP :thumb: !!!!
En wat gááf dat jij een taart voor haar zaak mag maken zeg!! Lijkt me echt geweldig :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

36

echt super gaaf!!!

37

WAUW, dat is echt een FANTASTISCHE taart!!!! :Y:Y:Y

Echt jammer dat ik helemaal niet bij die winkel in de buurt woon....

Groetjes, Sylvia

38

Supermooi! En in Burgum, dat komt nog beter uit want ik woon in Leeuwarden en dat moet niet zo ver zijn :D

39

niet normaal...ik heb hier heel wat moois gezien,maar hier valt mijn mond van open..geweldig

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

40

Waaaauw super!!! Het zusje van de Nar is knapper vind ik!! Dit is echt een prachtige dummy, die krijgt vast een ereplaats! Ik zou graag eens in dat winkeltje willen kijken, maar Friesland is wel erg ver weg, haha!

41

In

Groetjes,
Sandra

42

Wooow!! Wat is ze schitterend. Ik was al zo weg van Nar, maar dit is ook een plaatje. Wat een perfectie. Complimenten !!

Groet, Jolanda

43

ohho......een beauty.

44

Heel gaaf, die kleuren zijn echt schitterend zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

45

prachtig! Wat een plaatje zeg!!

46

Wat kan ik meer zeggen als: WAUW WAT EEN BEAUTY!!! De nar was al prachtig gemaakt maar dit zijn ook nog eens helemaal mijn kleurtjes!!! geweldig!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

47

Ka, zij is echt gemeen mooi ;) :D Gnagna :lol:
Nee ff serieus, echt heel erg mooi!!!

Is dat KOPER??? WAUW wat een gave kleur (en Lara: ga nu niet zeggen dat dát de kleur is die je me aanraadde! :P)

Echt weer een toppertje!

Mijn website: Presentaart

48

Tja, wat zal ik hier nu eens van zeggen...

Ik vind het niks. Moet dit in een etalage van een taart-benodigheden winkel komen te staan? Als lokker? Als voorbeeld? Als "hier-moet-je-echt-eens-binnen-lopen"? Hm, ik betwijfel of dat hiermee gaat. Ik bedoel; het model - de kleuren - de afwerking. Tja, als jij denkt dat het gaat lukken...

Damn... wat kan die Koen toch glashard liegen... ;) :D

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

49

Koenie schreef:

Tja, wat zal ik hier nu eens van zeggen...

Ik vind het niks. Moet dit in een etalage van een taart-benodigheden winkel komen te staan? Als lokker? Als voorbeeld? Als "hier-moet-je-echt-eens-binnen-lopen"? Hm, ik betwijfel of dat hiermee gaat. Ik bedoel; het model - de kleuren - de afwerking. Tja, als jij denkt dat het gaat lukken...

Damn... wat kan die Koen toch glashard liegen... ;) :D

Verdikkie Koenie, ik verschiet ervan.
Ik denk: is dit dezelfde Koenie die altijd zo enthousiast en positief is.
Mens, ik heb er  een kleur van. :O
Maar dan gelukkig........ het laatste zinnetje... pufffff wil je dat NOOIT meer doen.

50

WOW!!!! Echt schitterend!!! Toch maar es in Burgum langs als ik weer es bij heit en mem op de koffie ben ;-)

groetjes,

dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -