26

Re: klein stapeltaartje welke met allemaal voor mij nieuwe spullen ;)

kwebbeltje schreef:
djehr schreef:
kwebbeltje schreef:

speciaal voor djehr  :D
up side down  :lol:  :Y  :shh:

:thumb: ...je moet er maar op komen  :thumb:  (dacht zij terwijl ze met een spiedend oog haar woonkamer inkeek op zoek naar leuke taartplateaus  :lol:  :lol:  :lol: )

whahahaha, ja wie niet rijk is móet wel creatief zijn  :lol:

Goed voorbeeld doet volgen... :D  :+ http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126962865

27

Whow wat een mooie taart heb jij weer gemaakt.

Ik heb alleen een vraagje over de molds die jij zelf maakt want ik ga zaterdag naar de Tasty Shop in Arnhem want daar wordt een demo gegeven met Silly Creations en ik wil dat daar gelijk kopen, maar waar haal jij bijv. je broches en dergelijke, zoals op deze taart (dat hart ding) vandaan. Heb al in verschillende winkels lopen snuffelen maar nog niet echt veel kunnen vinden. Ik hoop dat jij mij kunt helpen aan wat adresjes of namen van winkels.

28

tja, naast mijn werk zit een shopje waar je kralen kunt kopen en andere charms om zelf sieraden te maken en ook struin in byouteriezaakjes af. maar soms kun je ook om je heen in huis, sieraden van je oude oma of oudtante.... noem maar op... succes ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Elke keer als ik taarten van jouw zie vind ik ze geweldig. Dit is zo mijn stijl.Hou hier zo van.
Ben helemaal weg van dat hartvormige/kronkelding (ja hoe moet je het omschrijven haha) achtige vormpje..

30 Laatst bewerkt door Hertje (20-03-2012 19:40)

Leuk, allemaal nieuwe spullen uitproberen.

Echt gave taart weer! :thumb: Met knappe roosjes!

Mooi op de foto ook! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!