26

Re: De bitterbalcupcake van Rudolph

dollelollypop schreef:

twinstwins ik had je een 2 x een privé berichtje gestuurd maar ik denk dat je die nog niet gelezen heb want die had ik vanmiddag al gestuurd.

Een beetje laat maar heb ze gelezen hoor :Y  En heb je terug gemaild...Mijn excuses :/

27

Gister heb ik samen met mijn man de cakejes gemaakt, verbluffend lekker. Alleen inderdaad die creme erop hoeft van ons beide niet.
Mijn man vond hem heeel erg naar boter smaken.
Kan ik me dat ook heel goed voorstellen gezien de hoveelheid die erin gaat.
En qua vettigheid van het deeg zelf, je ziet niet dat ze vettig zijn en zo voelen ze ook niet aan, maar als ze bij mij spontaan uit de cupcake bakje vallen, weet ik genoeg.

Ik ga ze wel vaker maken, gezien ons bezoek het gister eigenlijk niet aandurfde en het toch geprobeerd hadden ( met succes).

Oh ja en ik vind ze warm en koud even lekker.

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

Nou knollie bij mij moest ik de cupcake papiertjes er gewoon los van trekken en ze vielen er helemaal niet zo uit.

De toef kan je volgens mij ook gewoon van een ander sausje maken want inderdaad ben ik ook niet zo van de boter maar dat zal zijn om het steviger te maken denk zodat het ook echt een toef blijft. of misschien iets minder boter.
Je kunt er natuurlijk ook gewoon een beetje mosterd op doen.

29

Sorry, ik was vergeten erbij te zeggen dat ik silliconenvormpjes gebruik.
Daar gaan lang niet alle cupcakes zo makkelijk uit als die van Rudolf.
Maar  toe maar, het gaat om de smaak.

Groet'jes Çoise

Uit je dak met GEBAK!!!!

30

Lijkt me ook wel apart om een keer te proberen :D

I Heart Cake

31 Laatst bewerkt door dollelollypop (31-01-2012 13:00)

Ik vond het niet aantrekkelijk maar heb ze uiteindelijk toch maar geprobeerd en met een verbluffend resultaat kan ik wel zeggen.
Het lekkerst vind ik wel als ze net uit de oven komen en ze nog wat warm zijn.
Ik had ze eerst koud gegeten en later toch maar even verwarmd en dat vond ik ietsje lekkerder maar koud zijn ze ook heel goed te eten.

32

sorry beetje late reaktie, ik maak ze weer warm in de oven voor zo'n 8 minuutjes op 160 graden, gewoon warm niet echt heet. Magnetron durfde ik niet aan, bang dat de bitterbal gaat ontploffen!!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

33 Laatst bewerkt door dollelollypop (31-01-2012 12:59)

Esther dankjewel en ik had ze inmiddels al wel in de magnetron opgewarmd.
Ik had er één 10 seconden in gedaan en dat ging ook goed ( was alleen vergeten de toef er even af te halen dus die was gesmolten.