Re: Mrs Bigfoot de pannenkoekenbakster
Wij hebben lang moeten wachten op de hele foto! Maar het was wel de mooite waar!
G E W E L D I G !!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mrs Bigfoot de pannenkoekenbakster
Wij hebben lang moeten wachten op de hele foto! Maar het was wel de mooite waar!
G E W E L D I G !!!!

erg mooi geboetseerd!

Mooi gemaakt!!! En die teentjes.....eeeenig!!
En dan komt spuit elf ook nog eens vertellen hoe mooi dat ie is, let op, komt ie;
Wauwwwwww femke wat is ie MOOOOOOOOOOI geworden, superleuk geheel zo, niks te grof die knoppen, zoveel te fijner komt je poppetje uit, super gedaan!!!! Heel heel mooi geboetseerd, zou willen dat ik de helft van je talent had

Tis een cutie Femke, ik vind haar geweldig!
Teken je de wimpertjes, of doe je dat met fondant al dan niet marsepein?
Schitterend. Echt heel mooi geboetseerd!
Heel erg mooi en super schattig de juf 
Iedereen bedankt voor de leuke reacties 
Teken je de wimpertjes, of doe je dat met fondant al dan niet marsepein?
Ik maak de wimpertjes met marsepein, poppetje ook helemaal 
Een heeeeeeeeel dun sliertje uitrollen en dan nog een heel kleine stukje er onder, het is wel even priegelen 
Wat een leukerd weer en die pootjes in het pannenkoeken deeg
Je poppetje is weer super.
Wat is ze weer super!
Wat een super taart en een super jufje!
O kon ik maar een Beetje boetseren is dit een tall poppetje?
Zo leuk!
ooo leuk, ze kijkt zo lief
Wat een superleuke taart, jouw crêpe-bakkende juf is een schatje om te zien.
Wat een super taart en een super jufje!
O kon ik maar een Beetje boetseren is dit een tall poppetje?
Zo leuk!
Dank je wel Patricia,
Dit is gewoon een poppetje van mijzelf 
Super taartje weer!! Ik krijg ook ineens erg zin in pannenkoeken!! Je vulling beetje in pannekoeken stijl? 
ik zie echt niks mis met de knoppen, de hele taart is perfect! zo leuk! en jouw juf, wouuwwww!!!! al die details... haar, gezichtje, teentjes, truitje, ... ik kan hier nog héél lang alle knap details blijven noemen! 
Jij en Leonie leiden me af met spannende geheimen op Facebook! Ik schreef net al bij Leonietje dat ik haar meisje-hondje-taart had gemist daardoor.
Ik dacht, even kijken of Femke dan toevallig ook nog wat had geplaatst....
En ja hoor! Super leuk taartje! Ontwerp misschien van Tal, maar ik herken het toch echt véél meer als Femke-taart hoor!
Hij is echt super! En ik dàcht al dat ik je poppetje uit je nieuwe avatar nog niet eerder had gezien.

Aaaaah wat een POEPIE!!!
Maarre.... ze heeft toch niet zo heel grote voeten? Of snap ik 'm niet? 
Dank je wel Lori!!
Aaaaah wat een POEPIE!!!
dank je wel!!
Op de foto valt het mee, maar in het echt, heeft, nou ja had nu hè, ze echt van die op geblazen voeten, van boven, net alsof er heel veel vocht in zat
Ik heb nog een poppetje die staat te wachten op een taart en daar zijn de voetjes veeel beter gelukt 
Dank je wel Lori!!
Sonj@ schreef:Aaaaah wat een POEPIE!!!
dank je wel!!
Op de foto valt het mee, maar in het echt, heeft, nou ja had nu hè, ze echt van die op geblazen voeten, van boven, net alsof er heel veel vocht in zat
Ik heb nog een poppetje die staat te wachten op een taart en daar zijn de voetjes veeel beter gelukt
Ahaa!! Ik zie het (inderdaad) niet, maar snap wat je bedoeld. Ik vind dat ze van die schattige wiebelteentjes heeft

Wat een lieve juf!
ziet er heel leuk uit! 
Wat een schatje zeg. En herkende de juf zichzelf erin?
Wow! Echt super gaaf geboetseerd.. Dat is nog wel iets waar ik tegenaan blijf lopen.. Dieren etc. gaat me goed af.. Maar mensen.. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mrs Bigfoot de pannenkoekenbakster