Re: Turtle
Vind hem keilief ...echt schattig en zo strakjes in zn schild!!!! De kleintjes lijken echt op hun mams hoor!!!
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Turtle
Vind hem keilief ...echt schattig en zo strakjes in zn schild!!!! De kleintjes lijken echt op hun mams hoor!!!
Oh die is echt heel leuk, wat een poepie !
Wat een schattige slomerd!
Jaaaaa... daar is ie dan!!!
Wat lief... je zou 'm zo opvreten...
Mooie kleuren groen!
Effe bij je cupcakes kijken...!
PRACHTIG!!! De cupcakes trouwens ook! Echt geweldig!
Evelyn
OOOOOOOOH Bien! Dit is helemaal het einde meid! Wat een coole, mooie, schitterende taart is dit. Had je cupcakes al gezien, maar deze dus nog niet.
Wat een schat zeg!
Overigens vond ik het ook erg gezellig om zo tussen jou en Amy in te zitten, het was een topdagje!
lijkt me vrij eenvoudig maar toch zo'n mooie taart!! en inderdaad, eindelijk eens iets anders na bumba en spiderman
Wat een leukerd zeg!!! Hij kijkt ook zo lief uit z'n oogjes....
Errug, errug leuk, wat een superturtle geworden zo zeg!!
Wat een lief ding!
Oh, echt geweldig!
Ik ben bang dat ik deze als voorbeeld ga nemen voor de taart van mijn zoontje die bijna 2 is. Bij hem is het ook "padje" voor en na.
Hij is super gaaf , heel erg leuk, lijkt me moeilijk die nek, trouwens alles lijkt me moeilijk aan deze draak. Maar gelukkig ben jij geen draak, je bent een schat van een vrouw, heb ik zaterdag wel gemerkt.
Gr Bettie
Dit zegt mijn zoontje van bijna drie ; OOOOOOH die is moooooooiiiii
Ben het helemaal met hem eens
Die is leuk zeg
wat een poepie!
Wat een lieffie zeg. Heel errug mooi
Heel lief..!
Iedereen is er verliefd op. En terecht. Hij is echt om op te vallen - uh, op te eten :-)
super mooi en wat leuk een keer niet iets standaard voor een 9-jarige.
gr anke
Wat is ie mooi! Heb voor volgende week ook verzoek voor een schildpad gekregen dus ik dacht..laat ik es even kijken op het forum. Deze is wel heel gaaf!!
ONwijs wat een gave taart is dit zeg!!! Super mooi gemaakt!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Turtle