26

Re: K3 Geboetseerd

Ohhh prachtig, superdesuper!

En ik vind de gezichtjes gewoon wel lijken! Niet te geloven!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

27

WAUW !!! wat knap zeg.........
Ik zei toevallig net tegen de buuf, haar dochter wil ook een K3 taart, dat het puzzelen
zo lastig is, maar dit krijg ik echt never nooit voor elkaar hoor !!!!
Gelukkig wil ze nu een vissen/onderwater taart........en deze taart mag ze niet zien :D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

28

waaaauw wat goed

groetjes monica.
mijn album

niet te geloven wen!!!

Al lijken de gezichtes misschien niet gezichtjes zo fijn en mooi als deze mochten ze willen die
dames van K3!!!!

leuke ogen!

lijkt mij een verschrikkelijke klus succes met de life en cooking ben reuze benieuwd!!!
tot morgen,

Sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

30

Wat een prachtige taart! Mijn dochter herkende K3 al van een afstand :Y

Groetjes, Sylvia

31

Wauw SUPER!! Ik was er al benieuwd naar! Prachtig zijn ze geworden :)

32

amai , wat een pracht van een taart, hopelijk bijten ze er niet te hard in met hun tandjes, ze zouden de meiden van k3 wel eens pijn kunnen doen ,lol

echt een prachtstuk

mag ik je vragen hoe je de oogjes doet?

33

Wauw :d

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

34

OH Wat doe je ons moeders van kleine meisjes aan Denk je daar wel eens aan!!!  :lol: :lol: :lol: :lol:

hier in huis ben ik gedoemd en dat voor 4 februari nou echt niet :Y

dat word sturen in een andere richting O-)

josee

35

wwwwaaaauuuww wat een werk en wat is dat leuk gelukt gezeg!!!

nou leuk gelukt............zeg maar gewoon SUPER!!!!

groetjes marlies

36

Oooooooooh... wat goeoeoeoed!!! Jeetje, echt super knap :Y
Heb je nog iets onder de rok zitten?? :o :lol: (ik bedoel cake of zo..)
Verder ook prachtig afgewerkt !!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

37

super knap werk hoor...
succes met life & cooking..bent benieuwd wat voor een kunstwerk we nu krijgen te zien...
ps kan je wel slapen vanavond?

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

Zoooooooooooooooo he, SUPER! Zonder de dames is het al eem mooie taart. Maar de dames van K3..... petje af hoor!

Mijn taartjes zijn ook te zien op: http://mamasas.mijnalbums.nl/

39

Hij is prachtig!! Knap gemaakt (maar niet leuk)= dit zijn de woorden van Koen. Hij is helemaal anit-K3. ;) Maar ja, welke jongen van bijna 9 is dat niet :lol:

Nu mijn oordeel:
Idd prachtig, knap gemaakt, wel leuk! Ik vind je interpretatie van het bloemenhart erg leuk. ;)
Dit overtreft nog de Super Wendy Original hoor!!! :thumb:

Succes morgen bij C&I

40

Bedankt voor de leuke reacties, en wat veel zo snel. :O
Mijn vriendin heeft hem opgehaald en was even sprakenloos. Kijk, dat vind ik erg leuk want ze zijn wel wat gewend tegenwoordig. :lol:

wietske schreef:

Hahaha puzzelen zie je tegenop en dan boetseer je ze maar.. pfffffff... toe maar... zucht ze zijn geweldig hoor !!!! Ben erg benieuwd naar jou methode hoe de armen van Karin zo goed blijven zitten... Helemaal super hoor en ook ik wens jou en de andere meiden van het forum heel veel succes bij L&C. Hoop dat de eerste rij volledig gevuld is met onze 'leukste taarten' ;)

PS Ik zie nu ook dat je een nieuwe fotoplek hebt uitgezocht, je workshopruimte :) De achtermuur is niet meer volledig wit ;)

Hihi, ja, ook dat doe ik nu op zolder. ;)
Trouwens, de vorige muur (beneden) was ook niet wit hoor. Eerder creme met een grijze streep toch? ;) :+

De armen van Karin heb ik dit keer echt met coctail stokjes gedaan hoor, ik weet dat mijn vriendin ze wil bewaren dus hoefde het niet eetbaar te zijn.
Dat is ook de rede dat er geen cake onder de rokken zit maar alu foly. :D
Wel zo handig, want anders had ik nooit de popjes van tevoren kunnen maken. :) Dan had je oudbakken cake gehad. ;)

41

Nathalie schreef:

Hij is prachtig!! Knap gemaakt (maar niet leuk)= dit zijn de woorden van Koen. Hij is helemaal anit-K3. ;) Maar ja, welke jongen van bijna 9 is dat niet :lol:

Nu mijn oordeel:
Idd prachtig, knap gemaakt, wel leuk! Ik vind je interpretatie van het bloemenhart erg leuk. ;)
Dit overtreft nog de Super Wendy Original hoor!!! :thumb:

Succes morgen bij C&I

Hihi, Liam van bijna 7 vind ze nog erg leuk, maar dat gaat vast nog wel komen dat "stom" als het om meisjes dingen gaat. ;)

En die bloemen harten vond ik ook wel een grappige oplossing. Kleine rondjes steek ik meestal uit met een grote spuitmond maar die lag beneden. En ik had geen zin om voor de 10000e keer de trap af te gaan. (nadeel van op zolder zitten en nog niet alles boven hebben. ;) ) Dus toen ik door mijn uitstekerbak struinde en de hartjes zag, dacht ik, hart, bloemenhart, welja, wel k3erig. :D

42

yvonneke schreef:

super knap werk hoor...
succes met life & cooking..bent benieuwd wat voor een kunstwerk we nu krijgen te zien...
ps kan je wel slapen vanavond?

Als een roosje hoop ik want ik ben best moe. :D
Maar de taart voor L&C is ook af dus ik kan met de voetjes omhoog zo. :+
Op ruimen komt morgenochtend wel, want nu lijkt mijn zolder nog wel een ontploft oorlogs gebied. ;) :lol:

43

Een heel erg mooie K3 taart ! De poppetjes zijn echt lief !
Dat dochtertje moet dolblij zijn als ze de taart op haar feestje ziet !

44

Wauw, dit is er weer echt

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Helemaal super Wendy!
Wat een prachtige taart en wat de dochter van je vriendin er blij mee zijn!!
Mijn L&C taart ligt nog kaal in de vriezer,maar het goede nieuws is dat ik heelhuids en op tijd uit Noorwegen terug ben en dus morgen "fris" aan de slag kan!
Tot morgen, heb er reuze zin in!
Nicole uit Haarlem.

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

46

Hoezo die gezichtjes lijken niet. Ik zal morgen mijn dochter (van 4 jaar) laten kijken en ik weet nu al wat die zegt...... in een adem K3 .Geweldige taart Wendy. Als ik hem laat zien zal ze hem ook wel willen....Weet niet hoe ik dat  voor elkaar zou moeten krijgen. Super gemaakt in ieder geval.
GRoetjes Natascha

47

Geweldige taart weer Wendy en die gezichtjes zijn erg goed gelukt het zijn knappe meiden zo op die taart.

groetjes van Dewi

48

Gewoon helemaal super en deze laat ik zeker niet aan mijn dochter zien die bijna jarig is en een k3 taart wil
Groetjes Mariska

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

49

Wauw!!! Ik vind hem echt prachtig. Echt knap hoe je dat maken kan. En voor de iedereen zullen ze goed herkenbaar zijn, ook al vind jezelf de gezichtjes niet lijken, je haalt ze er echt wel uit hoor!! Ik ga morgen ook voor de buis zitten, lekker taarten bewonderen.

Groetjes Sylvia.

50 Laatst bewerkt door Niekie (12-01-2008 21:52)

WAUW WAUW WAUW :cool:

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).