76

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Ik reageer eigenlijk bijna nooit meer op taarten  :o , maar deze is zo mooi en origineel. Mijn complimenten! Erg mooi!

77

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

super mooi zeg!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

78

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Ik vind de taart geweldig!  Zet je de tekening met losse hand op de taart of hoe doe je dat eigenlijk?

Groetjes,

Annemie

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Ik heb denk ik al wel tien keer hardop gezegd dat hij zoooooo mooi is! Echt prachtig!

80

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Wow, je moet dit op doek doen, kun je volgens mij veel meer verdienen als op een taart. Wat een details  :Y

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

81

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Waaauww Wat een topper!

82

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

wachter schreef:

Ik vind de taart geweldig!  Zet je de tekening met losse hand op de taart of hoe doe je dat eigenlijk?

Groetjes,

Annemie

Dankjewel.
Omdat dit een voorbeeld taartje is voor een workshop, en niet iedereen makkelijk uit de losse hand kan schilderen heb ik een aantal handigheden om toch een mooi taartje te kunnen maken.
Ik zelf schilder heel veel uit de losse hand.

83

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

ooohhhhh!!! dat vind ik echt heel erg knap! echt super mooi! :0 dik applaus verdient!

voor al uw gebak groot en klein moet u bij bakker moniek zijn : www.wix.com/bakkermoniek/zwambag

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Schilderachtig, als altijd!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

85

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Echt helemaal geweldig!!!

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Te mooi voor woorden!

Er is altijd wel een reden voor Taart!

87

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Deze is dus alles wat een taart moet zijn ...lief,leuk,origineel,prachtig gemaakt,lekker veel details,technisch perfekt,..... en had ik al gezegd dat ie schattig,snoezig,lief is???
Nog een vraagje als jij dit kwijt wil: doe je de lucht en het gras eerst en schilder je dan de rest erop (verkleurt dan de tekening niet) of doe je eerst de tekening en dan het gras en de lucht ertussen?
Alvast bedankt voor de uitleg!

88

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Wat een fantastisch talent heb je!

Sweet as sugar and everything nice

89

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

Prachtige taart. Ik ben ook pas begonnen met het beschilderen van een taart en vind het een mooie techniek. Maar dat kun je aan jouw taart dan ook wel zien :thumb:

90

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

karine schreef:

Deze is dus alles wat een taart moet zijn ...lief,leuk,origineel,prachtig gemaakt,lekker veel details,technisch perfekt,..... en had ik al gezegd dat ie schattig,snoezig,lief is???
Nog een vraagje als jij dit kwijt wil: doe je de lucht en het gras eerst en schilder je dan de rest erop (verkleurt dan de tekening niet) of doe je eerst de tekening en dan het gras en de lucht ertussen?
Alvast bedankt voor de uitleg!

Bedankt voor de laatste reacties.

Sorry, dat ik niet eerder een antwoord terug heb geschreven, ik heb deze helemaal gemist. :o
Bij dit taartje heb ik de achtergrond als laatst geschilderd. Dit doe ik trouwens niet altijd maar meestal wel. Maar als je het als eerste doet dan heb je kans dat de tekening verkleurd.

91

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

oké bedankt voor de uitleg ....nu nog proberen :lol:

92

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

oké bedankt voor de uitleg ....nu nog proberen :lol:

93

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

woooooooowwwww

94

Re: Een geschilderde, schattige Lente.

wat een heerlijke taart! Ik ga zeker eens een kijkje nemen op je site voor een workshop harstikke leuk en lekker dichtbij!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!