26

Re: Een aantal taarten van mij

Jee, bedankt voor alle complimenten! Ik wist al dat dit forum heel gezellig en vooral verslavend is, maar dit is wel een heel warm welkom :Y.

Om nog even een vraag te beantwoorden: de eerste taart met marsepein maakte ik 6 jaar geleden (op 2 weken na, want dat was voor een verjaardag van mijn oudste dochter). Sinds die keer vind ik het hartstikke leuk om te doen. Maar ik maakte eigenlijk alleen een taart op de verjaardag van mijn kinderen. Veel te weinig om goed te oefenen. Vooral door hier veel te lezen en heel veel te kijken ben ik de laatste maanden meer gaan bakken. Er is voor mijn omgeving geen ontkomen meer aan  :lol:

Groetjes, Sylvia

Groetjes, Sylvia

27

ah.....geen echte beginneling..........alleen een rustige bakker, maar ze zijn stuk voor stuk superleuk en mooi en er is geen enkele reden om ons deze prachtexemplaren te onthouden :nooo dus.............als de wiedeweerga weer aan de bak voor alle vrienden, kennissen, collega's en alleen nog maar taart cadeau doen :Y
en showen die teertjes :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

28

wow, wow, wow, wow en nog eens wow! Echt heel leuk dat je ze allemaal laat zien! Ze zijn het stuk voor stuk waard!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

29

Ze zijn prachtig, ik wacht vol spanning op de volgende!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

30

zo zo,jijbent druk geweest,mooi gemaakt hoor,vooral je sneeuwpopjes vind ik erg schattig!!
groetjes danielle

31

Wat een prachtige taarten allemaal. Ik kan niet kiezen welke ik nou de mooiste vind!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."