Re: Dolfijnen enzo...
Nou je mag er trots op zijn hoor, ik vind hem prachtig.
Groetjes Sylvia.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfijnen enzo...
Nou je mag er trots op zijn hoor, ik vind hem prachtig.
Groetjes Sylvia.
Super gaaf en zo mooi. Alles is zo mooi geboetseerd. Hij is helemaal af!
Het is een dol-fijne taart geworden.
Groetjes Jolanda
In 1 woord fantastisch!
marleen
Al 3 pagina's vol lof over deze schitterende strakke taart. ik sluit me aan bij alle positieve reacties, want alles is al gezegd.
Deze is zo ontzettend gaaf! Heel mooi.
Wauwie!!! Wat gaaf! Die dolfijnen zijn z
Ohh wauwer-de-wauw..wat een mooie taart..een plaatje om naar te mogen kijken!!
En die dolfijntjes..zo mooi strak geboetseerd... 
Wat zijn ze ontzettend mooi!
En zo kunnen we nog wel even door gaan!! Hij is echt super!!!
Had hem nog niet gezien maar is GEWELDIG! Je zeemeerminnetjes zijn superschattig ...knap
Helemaal super en ik ben weg van je visjes.

O, en een vriendinnetje van Liam wilde voor volgende maand ook een dolfijnentaart maar haar moeder vond dat niet zo leuk. Nou, ik laat deze even aan haar zien denk ik.
Maak ik hem lekker na. 
(mag dat?
)
heb heel weinig tijd maar moet toch even inloggen voor deze.Wauw wauw wauw wauw wauw! super!!!! je blijft ernaar kijken.
wat een super-supertaart echt heel erg mooi gemaakt. Ik vind die visjes en krabbetjes errug lief:)
groetjes Myrthe
en die dolfijntjes zooooooooooooooooooo mooi! alles is gewoon mooi! nou gewoon?pfff.......zucht!
Prachtig!! Echt prachtig!! Pff, wat een werk zit daar in! Zo mooi al die details!
Nou de taart is goed ontvangen hoor! De kinderen stonden te jumpen rond de taart, en de dolfijnen te aaien

Iedereen mag de taart natuurlijk ter inspiratie opdoen of namaken
Ik heb ook overal wat vandaan gejat hoor
, de krabbetjes heb ik van Wendy geleend, de visjes zag ik op een taart op Cakecentral en Wietske, bedankt voor je schelpen malletje
Handig, dat jij van die leuke spulletjes heb

Babs, het is eigenlijk paars maar dat zie je niet zo goed op deze foto. Het is 'violet' van Wilton.
En Marlies, het naambordje heb ik gemaakt met behulp van een randenuitsteker. Zoals de hobbel aan de boven- en onderkant, zo is dan die hele randenuitsteker, maar ik heb hem dan gewoon verder recht afgesneden (snappie ?
)
Allemaal erg bedankt voor jullie super leuke reacties
(daar word je zooo blij van *) )
Eigenlijk vind ik het nog te weinig foto's, ik had graag van elk detail apart een foto gehad
heb m al 20 keer van boven naar onder en van links naar rechts uitgeplozen en vind elke keer weer wat nieuws.......de dubbele schelp met pareljtes, de staart dus door de taart heen, enz enz
Werkelijk ADEMBENEMEND MOOI!!
Was er helemaal stil van, ook Julio laten kijken, die was ook helemaal WEG van je dolfijnen!!
ECHT TOP!! 
WOW!! Wat een prachtige taart!!!!!!
echt helemaal geweldig, kan me goed voorstellen dat ze de dolfijnen stonden te aaien!
Het is een prachtige taart geworden,hij is super leuk.
Echt heel gaaf versierd.
groetjes,Natasja.
Als ik zo'n taart had gemaakt had ik er nog veel meer foto's op gezet, Prachtig!
Wat is ie ooo aaaa gewoon.... geweldig!
mooi,mooi,mooi!!leuk gemaakt hoor,al die details,je zeemeeminnetjes vind ik super!!
groetjes danielle
Ohhhhhh wauw, ben er gewoon stil van.
Wat is deze taart prachtig, eigenlijk moet ik kunstwerk zeggen!!
Mag ik vragen hoelang je hiermee bezig geweest bent? Daar zijn wat uren/dagen/weken in gaan zitten denk ik?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfijnen enzo...