Re: regenboog dessert tafel voor mijn dochter
ik had ook echt veeelsteveeel!
De meeste mensen hebben 2 a 3 dingen gepakt en daarna heeft mijn man nog uitgedeeld op zijn werk en was er NOG over 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » regenboog dessert tafel voor mijn dochter
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik had ook echt veeelsteveeel!
De meeste mensen hebben 2 a 3 dingen gepakt en daarna heeft mijn man nog uitgedeeld op zijn werk en was er NOG over 
Wat een kleurstoffen zeg!! maar wat gaaf hoe het er uit ziet!
gefeliciteerd met je grote meid!
ja maar ja heb dus geen zin om met heel veel te blijven zitten, nou ik zie wel weet in ieder geval waar ik zijn moet.
Groetjes en nogmaals bedankt
ben al benieuwd naar je foto's 
De regenboog laagjes taart is mijn favoriet! mooi dat je em niet hebt afgesmeerd en/of bekleed.
Desserttafels zijn een hele klus, maar als dan alles bij elkaar komt, dan is het wel echt weer de moeite waard. zo ook deze gekleurde tafel, respect!
supermooi gedaan, al die vrolijke kleurtjes! heel erg leuk, je kleine ukje zal wel tevreden geweest zijn (en de mama mag terecht trots zijn op haar werk
)
Wat een super geweldig idee!
Heerlijk vrolijk!
Hoi,
Wat een leuke tafel!
Zelf maak ik 'professionele' desserttafels en houd ook een blog bij. Ik zou het heel leuk vinden om deze foto's op m'n blog te plaatsen. Zou je dat leuk vinden?
Misschien kun je me mailen als je dat een goed idee vindt.
info@elivents.nl
Groetjes!
Dat ziet er echt super leuk uit! Lekker vrolijk 
Enorm leuk, zo'n regenboog tafel, wat een werk moet dat zijn geweest! En nog gefeliciteerd met je dochter!
wat een plaatje! ziet er super leuk uit! en lekker 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » regenboog dessert tafel voor mijn dochter