Re: regenboog dessert tafel voor mijn dochter
Héél erg mooi!
En wat een werk inderdaad.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » regenboog dessert tafel voor mijn dochter
Héél erg mooi!
En wat een werk inderdaad.
Jaaa, daar is 'ie! Ik vond de tafel in het echt nóg mooier! En het was nog heerlijk ook
(En de kleurstof is helemaal uit zoonlief zijn broekje gewassen, gelukkig
)
haha wie kiest er dan ook een rood cupcakeje 
thnx voor je snelle reactie
mn man heeft late dienst...
mn beeb slaapt...
tot 23u is mn laptop mn beste vriend 
bloem9 schreef:thnx voor je snelle reactie
mn man heeft late dienst...
mn beeb slaapt...tot 23u is mn laptop mn beste vriend
hahaha

O wat heerlijk vrolijk al die kleuren. Je hebt er een boel werk aan gehad.
Het allermooiste plaatje is toch wel de laatste foto; meid wat een prachtig lief meisje is je dochtertje!
Wat een werk!! Maar wat een ontzettend leuk en vrolijk geheel!! En wat een superschattig dochtertje!!
Kortom: alles helemaal
Zoete groet,
Mandy
O...en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!
Het is wel ontzettend leuk en kleurrijk, maar wat een werk.
Wat een vrolijke tafel....echt heel goed gedaan. Die niet precies gestapelde taart, vind ik zo ook erg leuk....dacht ook eigenlijk dat dit zo je bedoeling was.
En nog gefeliciteerd met je dochter!
Wauw Naomi, Gaaf!!!
Gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van je dochtertje!
Speciale dag hè?
Wat een vrolijke tafel....echt heel goed gedaan. Die niet precies gestapelde taart, vind ik zo ook erg leuk....dacht ook eigenlijk dat dit zo je bedoeling was.
En nog gefeliciteerd met je dochter!
haha ik dus niets moeten zeggen dus 
ik zal nog een mega schattige kerstfoto met jullie delen 

Oh wat een schatje! (je dochtertje bedoel ik).
En uiteraard ook een leuke tafel!
Gefeliciteerd! voor zo'n mooi meisje wil je natuurlijk je uiterste best doen om er een groot feest van te maken.
Wat een werk heb je verzet. ziet er prachtig uit!
Wow wat een werk, maar je mag hier heel trots op wezen hoor, super!
Leuk gemaakt Naomi!
ah die kerstfoto is ook echt schattig.
ben gister op pad geweest voor die lolly's helaas waren ze er niet meer bij action.
Wauw, wat een prachtig resultaat, dat is echt het werk wel waard geweest, schitterend geheel zo !
wat een mooie ,leuke vrolijke tafel,
en je hebt een hele prachtige fotogenieke dochter.
gr.
Wow wat leuk zeg! Wat een feest voor die kleine
Erg mooi gedaan en nog gefeliciteerd natuurlijk 
ah die kerstfoto is ook echt schattig.
ben gister op pad geweest voor die lolly's helaas waren ze er niet meer bij action.
ik heb er anders nog heeel veel over 
ik heb ze een paar weken geleden bij de sligro gehaald
Erg mooi en feestelijk.
bloem9 schreef:ah die kerstfoto is ook echt schattig.
ben gister op pad geweest voor die lolly's helaas waren ze er niet meer bij action.ik heb er anders nog heeel veel over
ik heb ze een paar weken geleden bij de sligro gehaald
helaas geen sligropas, maar wel een makro ga daar dus eens kijken. Helaas is weert niet in de buurt anders had ik ze wel overgenomen. Weet jij nog wat ze per stuk kosten ongeveer ?
Noompie schreef:bloem9 schreef:ah die kerstfoto is ook echt schattig.
ben gister op pad geweest voor die lolly's helaas waren ze er niet meer bij action.ik heb er anders nog heeel veel over
ik heb ze een paar weken geleden bij de sligro gehaaldhelaas geen sligropas, maar wel een makro ga daar dus eens kijken. Helaas is weert niet in de buurt anders had ik ze wel overgenomen. Weet jij nog wat ze per stuk kosten ongeveer ?
jeetje geen idee, ik heb ze gekocht per doos.. stuk of 25 per doos en die waren tussen de 7-10 per doos...
bloem9 schreef:Noompie schreef:ik heb er anders nog heeel veel over
ik heb ze een paar weken geleden bij de sligro gehaaldhelaas geen sligropas, maar wel een makro ga daar dus eens kijken. Helaas is weert niet in de buurt anders had ik ze wel overgenomen. Weet jij nog wat ze per stuk kosten ongeveer ?
jeetje geen idee, ik heb ze gekocht per doos.. stuk of 25 per doos en die waren tussen de 7-10 per doos...
oke thanks dacht bij action ook nog euro pstuk dus dan scheelt het wel om er zoveel te halen. Ik ga er even goed over nadenken, want ik heb nog wel meer gezien en moet ook er voor oppassen dat ik niet teveel heb en met alles over blijf zitten.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » regenboog dessert tafel voor mijn dochter