Re: Kerststapel met een aantal eerste probeersels
Wat super leuk, zoveel reacties op mijn taart! Bedankt allemaal!
Prachtig
Je ziet er helemaal niks van dat veel dingen voor de eerste keer waren. Je bent een echte prof
Bedankt voor dit geweldige compliment. Ik ben nu net een half jaartje bezig met "taarten" en dit is mijn ...(even tellen...) 13e taart. Een prof ben ik dus niet. Ik heb even op je site gekeken en als er iemand zich een prof kan noemen ben jij het wel, dus ik voel me erg vereerd dat jij dit zegt!
Ik vind je taart prachtig.
Wit kleuren van marsepein doe ik net als Carien en dat gaat prima, je moet wel echt de witte kleurpoeder erbij hebben.
Bedankt voor je tip. Ik ga het de volgende keer proberen met witte kleurpoeder.
echt heel erg mooi Ik ben stik jaloers ik krijg namelijk zilver nooit mooi gekleurd
![]()
Hoe heb je dit zo mooi gekregen?
Ik heb zilver dust (Rainbow Dust, metallic light silver) opgelost in alcohol en geverfd op de witte fondant. 1 laagje was niet voldoende dekkend dus ik heb nog een tweede laagje aangebracht. Ik dacht eerst dat het misschien nodig zou zijn om de fondant eerst grijs te kleuren, maar ik heb dit eerst uitgeprobeerd en dat ging prima.
Je ziet er helemaal niks van dat veel dingen voor de eerste keer waren. Je bent een echte prof 
Hoe heb je dit zo mooi gekregen?