Re: Mijn eigen bruidstaart (toch niet verwacht dat ik dat zo kon!)
Heel mooi, knap gedaan!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart (toch niet verwacht dat ik dat zo kon!)
Heel mooi, knap gedaan!! 
Prachtig....
en wat een uitdaging..je eigen taart te maken..
Gefeliciteerd. En hij is prachtig 
Gefeliciteerd! en de taart is zeker prachtig zeg dat je er tijd en energie nog voor had 
Nog van harte gefeliciteerd! En die taart....echt zoooo mooi!!
Wat een schitterende bruidstaart heb jij gemaakt, ziet er echt goed uit.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en heel veel geluk en liefde wil ik jullie wensen.
Wauw, hij is echt prachtig!!
En nog eens gefeliciteerd 
Schitterend...en wat een lef...zo stressen vlak voor je eigen huwelijksdag. Maar het is je gelukt. Super mooie taart...en een prachtige bruid en bruidegom op de laatste foto.
Van harte gefelicteerd met jullie huwelijk. Veel geluk samen.
Hele mooie taart. Heb je gumpaste gebruikt voor de rozenl of alleen fondant met tylose
Ten eerste gefeliciteerd !
En je bruidstaart is werkelijk schitterend gelukt, wat een juweeltje.
Eeen hele mooie taart heb je gemaakt en nog gefeliciteerd!
Prachtig geworden
wat een werk terwijl het al zo een drukte is rondom het trouwen Mooie rozen ook 
Heel erg mooi!
super mooi en knap hoor, zo met de stress voor de bruiloft!
ik heb zelf allemaal pannen van hetzelfde merk, en ook hier verschil in maten, ik heb zelfs 2x een 20cm die ik in elkaar kan zetten.... 
Jeetje wat een stress moet dat zijn geweest, je eigen bruidstaart maken, maar het is je gelukt hoor
ik vind de taart prachtig en heel stijlvol. Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
Echt super mooi!!!!! Ik vindt je wel heel stoer om je eigen taart te maken hoor!.
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat leuk om zwanger te trouwen
Schitterend, daar mag je trots op wezen!! 
Prachtige taart! En van harte met je huwelijk.
Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat zagen jullie er prachtig uit!
En je taart is echt heel mooi. Knap hoor voor je eigen bruiloft!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk..
En wauw, een dag van te voren gemaakt? nou dat doe ik je niet na hoor.... super mooi...
Gefeliciteerd.
Mooi gemaakt hoor
Wauw super !
Erg leuk dat je je eigen taart hebt gemaakt en dat hij zo mooi geworden is 
Petje af hoor, om je eigen bruidstaart te maken! En ik vind hem prachtig!
moo! 
Wow! Wat een mooie taart! Hopelijk lukt het mij ook om zo'n mooie taart te maken als ik ga trouwen volgend jaar....
Knap hoor!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eigen bruidstaart (toch niet verwacht dat ik dat zo kon!)