Re: naamkaartjes en strikjes
Erg leuk gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » naamkaartjes en strikjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi zeg!! Ik heb niet eens genoeg tijd voor mijn taarten, laat staan voor zulk (mooi!!) priegelwerk!
da's prachtig, en wat een heerlijke zachte kleurtjes. Heel erg mooi gedaan, vooral die naamkaartjes zijn geweldig.
Hey te gek die naamkaartjes !!!! Je kan er eigenlijk alle kanten mee uit en je hebt er niet echt een speciale vorm voor nodig
Heb deze geprobeerd te maken met van die wegwerpschaaltjes maar lukt dus niet veel te slap (dus maar eens alluminium kopen zoals Koenie zei). Maar eerst heb ik jouw tip al uit geprobeerd en al sjabloontjes uit karton gesneden. Degene die ik mooi vind maak ik dan in alluminium. En dan maar bakken h
Ik heb deze en de strikjes gewoon uit een printpapiertje geknipt en dat gebruik ik als sjabloontje, zoals bij het puzzelen. Meer is het niet.
Want als ik moet wachten tot iemand dat voor mij exact wilt plooien kan ik beter met de roeiboot op en af naar de states !
Wat zijn ze leuuuuuuuuuk!!!
Krijg nu al zin in de lente.
Mooie kleurtjes hoor...Superrrrrr
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » naamkaartjes en strikjes