Re: Kettingtaartje en wat chique mini-taartjes
Wat een superleuke parade! Dat blauwe taartje met roze bloemen vind ik echt heel erg lief, mag ik die opslaan?
Natuurlijk
Dat hoef je niet eens te vragen! Dat mag altijd.
Bruidstaart Groningen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje en wat chique mini-taartjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een superleuke parade! Dat blauwe taartje met roze bloemen vind ik echt heel erg lief, mag ik die opslaan?
Natuurlijk
Dat hoef je niet eens te vragen! Dat mag altijd.
Het taartje van D'Anchela ik erg mooi. Wat een mooie blauwe kleur, mag ik vragen welke kleurstof je hiervoor gebruikt?
Wilton sky blue
@ slagroompuntnl en Liesa: Ik heb de taartplateaus inderdaad uit het buitenland. Ik heb ze in Londen gekocht. Samen met nog een vierkante. Ik was op bezoek bij een vriendin die daar tijdelijk woont en liep er per ongeluk tegenaan en was meteen verliefd :-) Heb er toen 3 meegenomen. Erg spannend in het vliegtuig 
Hoi Almie, nou dat wordt een keer naar Londen gaan dus
, bedankt voor je antwoord!!
Prachtig!!!!!!!!!!
Hoi Almie, nou dat wordt een keer naar Londen gaan dus
Volgens mij zijn ze ook niet in Nederland te koop. Maar een weekendje Londen is ook geen straf. Kun je gelijk langs Peggy Porschen haar winkeltje 
slagroompuntnl schreef:Hoi Almie, nou dat wordt een keer naar Londen gaan dus
Volgens mij zijn ze ook niet in Nederland te koop. Maar een weekendje Londen is ook geen straf. Kun je gelijk langs Peggy Porschen haar winkeltje
Mijn nicht woont ook in Londen, dus moet echt een keertje bij haar langs gaan
Zie trouwens dat je ook in Groningen woont.
Almie schreef:slagroompuntnl schreef:Hoi Almie, nou dat wordt een keer naar Londen gaan dus
Mijn nicht woont ook in Londen, dus moet echt een keertje bij haar langs gaan
![]()
Zie trouwens dat je ook in Groningen woont.
Jaaaaa klopt
Jij ook????
Prachtige taarten!
Ik hou van deze zachte kleuren!!!
Hoe krijg je deze zo? Kleur je ze zelf of koop je ze zo!? En mag ik vragen van welk merk??
Ik vind je plateaus ook erg mooi maar lees dat ze uit londen komen? Jammer is dat ik zoek me hier rot kan er geen een vinden helaas!!!!
ohe en nog een vraag! Sorry maar ben onder de indruk... Zijn al je taarten 10 cm want ze zien er veel groter uit?
zeker hooog?
Liefs
Laura
Oh wat een leuke taartjes weer! Ik ben helemaal weg van je lieve, kleine creaties!
inderdaad heel sjiek en mooie foto's!
Ik hou van deze zachte kleuren!!!
Hoe krijg je deze zo? Kleur je ze zelf of koop je ze zo!? En mag ik vragen van welk merk??
Ik vind je plateaus ook erg mooi maar lees dat ze uit londen komen? Jammer is dat ik zoek me hier rot kan er geen een vinden helaas!!!!ohe en nog een vraag! Sorry maar ben onder de indruk... Zijn al je taarten 10 cm want ze zien er veel groter uit?
zeker hooog?
Haha, dit is een oude post die je weer omhoog geschopt hebt 
Ik kleur ze zelf. Ik heb verschillende merken kleurstoffen, maar de meeste van Wilton.
De grote witte en roze taartplateau komen inderdaad uit Londen. Daar ben ik met 2 vriendinnetjes naartoe geweest en we hadden er alledrie één bij ons in de handbagage
Als ik met meer was, had ik er meer meegenomen 
De eerste drie foto's zijn 10 cm taartjes, de blauwe met roze bloemen is 15 cm en daarna is het 20 cm.
Wel grappig, als ik zelf naar deze taarten terug kijk zie ik veel dingetjes die ik nu weer anders zou doen.
Wat een schitterende parade. Wauw !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje en wat chique mini-taartjes