51

Re: 'Vet cool!!' volgens mn nichtje, vet @#$% volgens mij....

Hij is zoooo gaaf, echt alle bewondering hier !!

Groetjes, Conny

52

Bedankt ladies! hihi!

En ooooo Carien, hoe had ik DAT nou kunnen vergeten?? Bij de vorige dacht ik nog: ff erbij zetten wat de vulling is, anders moet Carien dat weer vragen, hahaha!  :lol:  :thumb:

De onderste was gevuld met vanille Fluff, caramel, en omgesmolten Wherter's echte snoepjes, met schuddebuikjes erdoor.... Beetje zoet, maar wel heul lekker!  :lol: De bovenste was met pure chocoladecreme, frambozenjam met verse frambozen, en weer chocoladecreme. Was ook lekker!  :Y

53

TOP gedaan hoor  :thumb:  :thumb: 
SUPER geboetseerd  :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

54

Eline25 schreef:

En ooooo Carien, hoe had ik DAT nou kunnen vergeten?? Bij de vorige dacht ik nog: ff erbij zetten wat de vulling is, anders moet Carien dat weer vragen, hahaha!  :lol:  :thumb:

De onderste was gevuld met vanille Fluff, caramel, en omgesmolten Wherter's echte snoepjes, met schuddebuikjes erdoor.... Beetje zoet, maar wel heul lekker!  :lol: De bovenste was met pure chocoladecreme, frambozenjam met verse frambozen, en weer chocoladecreme. Was ook lekker!  :Y

ja, ik blijf erom vragen O-)  :o  ;) Ben altijd zo benieuwd naar 'nieuwe' smaken enz. En idd, dit is (voor mij) een nieuwe :Y   :thumb:
Die wherter's echte, wordt dat weer hard? Zijn dat dan harde/taaie sliertjes in je taart (klinkt zo opgeschreven niet lekker, maar ik kan  me voorstellen dat dat wel zo is hoor :Y  :9 ).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

55

Carien schreef:
Eline25 schreef:

ja, ik blijf erom vragen O-)  :o  ;) Ben altijd zo benieuwd naar 'nieuwe' smaken enz. En idd, dit is (voor mij) een nieuwe :Y   :thumb:
Die wherter's echte, wordt dat weer hard? Zijn dat dan harde/taaie sliertjes in je taart (klinkt zo opgeschreven niet lekker, maar ik kan  me voorstellen dat dat wel zo is hoor :Y  :9 ).

Ja, dat wordt weer hard! Als je niet oppast al in je pannetje, voordat je het uberhaupt op je taart hebt weten te krijgen, hahaha!  :lol: En door die schuddebuikjes erin/erop, wordt het niet ene keiharde plak, maar meer een soort knapperige crunchy laag, errug lekker!!

56

Super gaaf is ie geworden!
Dat jij flink zat te balen is na je verhaal wel duidelijk geworden, maar het resultaat mag .... mocht, de taart is al helemaal op denk ik :P, zeker zijn!
&Wat een leuk poppetje heeft je (stief)dochter gemaakt!

:)

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

57

ik vind hem echt heel leuk hoor!!! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

58

superrrrrr taart hoor!!!!!!
ik doe mijn taarten afsmeren met 1-1 botercreme en zet ze dan ook in de koelkast om op te stijven en om de boter had te laten worden.
vervolgens met een heet mes alles mooi strak afsmeren dan doe ik mijn handen een beetje nat maken en maak de botercreme een beetje nat
dan bekleden met de fondant...voor mij werkt dit goed en doe ik al 4 jaar :Y

59

Supermooi gemaakt zeg!!  :thumb:

60

Heel erg knap. Echt een vet coole taart. En dat gevloek, ach dat heb je soms nodig voor het beste resultaat hihihihihi

61

Bedankt!!  :Y