Re: Hier was ik niet goed van!
Hoop dat je cupcakes snel gehaald worden ( ze zijn prachtig ) en dat de moeder nog lang mag genieten van haar dochter!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier was ik niet goed van!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoop dat je cupcakes snel gehaald worden ( ze zijn prachtig ) en dat de moeder nog lang mag genieten van haar dochter!!!
wat een verhaal, hoop ook dat de mama nog lang van haar dochtertje mag genieten.
Jeeminee, hier word ik ook even stil van... wat een rotverhaal, zit hier met kippenvel en tranen in de ogen..
Hoop inderdaad dat de moeder nog een tijdje van haar baby kan genieten, en dat iedereen de kracht kan vinden om door te gaan.. pfff
Jij hebt in ieder geval hele mooie cupcakes gemaakt, en een heel warm gebaar gemaakt om ze te geven.
Wat een vreselijk verhaal. Echt heel erg... ben er gewoon even stil van.
Goed van je, dat je cc's weggeeft. kan je nog iets doen...
Elke dag dat de moeder er bij kan zijn is mooi meegenomen. Gelukkig maar.
hoe blijschap en verdriet zo dicht bij elkaar kennen liggen ppf.
Ow, wat een verdrietige situatie zeg! Ben er gewoon sprakenloos van......
Lees net dat ze is bevallen van een dochter! Super mooi! Ik hoop dat ze nog lang van haar dochtertje kan genieten. Wie weet geeft het haar kracht om de tijd toch nog iets langer te rekken....
Jeetje wat een verhaal zeg, hoop echt dat ze nog een tijdje van haar kindje kan genieten, al weet ik uit ervaring dat het vaak heel rap is afgelopen als je darmkanker hebt.
Nou ja wel een lief gebaar de je de cuppies, die echt prachtig zijn, zo cadeau wil doen. Hopen dat ze ze snel ophalen. Is toch ook weer een kleine opkikker in zo'n moeilijke tijd. Vol wisselende emoties.
bah wat een verhaal.... krijg je spontaan tranen van in je ogen als mama zijnde...
je cc's zijn ontzettend mooi, en super gebaar van je, dat doet iemand goed die in zo'n *%^&*$&^% situatie zit!
en ik hoop van harte dat ook de mama nog een poosje haar kleine meisje kan gaan bewonderen. dat ze het nog een tijdje kunnen rekken.
(ikzelf gelukkig "goede" ervaring ermee, stiefmama werd 3 tot 6 maand gegeven met darmkanker ontdekt in stadium 4, we zijn inmiddels 2 operaties, tig chemo's en 21mnd verder, en kunnen nog van haar genieten en zij nog van het leven...al blijft ze een tikkende tijdbom)
zo oneerlijk zulke dingen....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier was ik niet goed van!