126 Laatst bewerkt door coconuts (15-01-2012 19:34)

Re: bake pops

Dank je

Het zijn de lavendel candymelts verdunt met wat crisco en nadat ik ze doorgehaald had heb ik wat paars van wilton erdoor gedaan en daar de decoratie mee gespoten
de vlinders is fondant met violet van americolors en met een kwastje wat pearl white metallic foodpaint licht erover

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

127

Bedankt voor het antwoord.
Ze zijn echt chique.

128

Kreeg net een mailtje dat de extra spullen die we erbij zouden krijgen alsnog verstuurd worden!
Netjes en zeker nu ze me wel lukken :D :Y

Believe in yourself and never give up!

129

iene schreef:

hoi ben nieuw hier.
Heb ook een bake pops besteld en net uitgeprobeert.

Gewoon een cake mix kopen en zoals de tips; 1 extra ei, een beetje pudding poeder ( 1 eetlepel)en de helft v.h. water.
165 graden (heteluchtoven) ong.27 minuten.

Ze zien er echt geweldig uit. Had er iets teveel in gedaan en dan komt het er aan de bovenkant uit, maar dat gaat er heel gemakkelijk af.
evt randjes aan de zijkant wegsnijden.

Het is me echt meegevallen, best makkelijk eigenlijk.

heb chocolade glazuur gebruikt. iemand nog andere ideeen voor glazuur?

hoi ik wilde weten wat voor pudding poeder jij gebruikt hebt er voor

@heleena, ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen het apparaat en de bakplaat, dus als je er achter bent? of is er ook al iemand anders die het allebei heeft uitgeprobeerd?

ik zat net te zappen en toen kwam ik de uitzending tegen, dus toen even hier op zoek, vandaar dat ik op dit topic uitkwam.

ik zat al een tijdje te denken over het apparaat, en nu dus ook over het bakblik ;)

I never met a calorie I didn't like....

131

Dat wil ik zeker doen, taartenprinsesje maar dat zal nog wel even duren want de uitlevering laat nog even op zich wachten maar dat wist ik toen ik het bestelde.

Het verschil zal in ieder geval de grootte van de bolletjes zijn.
De hoeveelheid...bakblik 18....apparaat 12.
Ook de tijd van het bakken is anders.
Het apparaat gaat sneller dan de bakplaat in de oven.

132

taartenprinsesje schreef:

@heleena, ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen het apparaat en de bakplaat, dus als je er achter bent? of is er ook al iemand anders die het allebei heeft uitgeprobeerd?

ik zat net te zappen en toen kwam ik de uitzending tegen, dus toen even hier op zoek, vandaar dat ik op dit topic uitkwam.

ik zat al een tijdje te denken over het apparaat, en nu dus ook over het bakblik ;)

ze zijn idd groter in de bakplaat. deze zijn echt wel een paar flinke happen. die uit de machine past in 1x in je mond.
ik vond het wel even lastig om ze mooi in de chocolade te krijgen en vond dat je erg alle hobbeltjes zag maar zodra de chocola uit hard valt dat dus reuze mee en zien ze er best goed uit.
ze zijn wel behoorlijk zwaar op de stokjes

Groetjes Marleen

133

de maat van de plaat is 5 cm doorsnee
terwijl het apparaat 3,5 cm doorsnee is

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

:thumb: bedankt vast allemaal, ik wacht het even af

135 Laatst bewerkt door beertje36 (18-01-2012 11:50)

:P Sorry ik had een reactie gezet maar die is niet meer van toepassing. Ik had alleen pagina 1 namelijk gelezen en niet gezien dat er al 5 pagina's met reacties onder stonden  :s  :s

136

beertje36 schreef:

:P Sorry ik had een reactie gezet maar die is niet meer van toepassing. Ik had alleen pagina 1 namelijk gelezen en niet gezien dat er al 5 pagina's met reacties onder stonden  :s  :s

Ha, ha, ha.
Heerlijk zo'n reactie.
.....maar nu wel benieuwd naar de eerste reactie.  ;)

137

De eerste reactie was dat ik  hem gezien had bij Tommy's teleshopping  :Y  :Y  Dat hij daar te koop is, maar ja mensen hebben hem al gevonden toch  :Y  :Y
Ik was er gewoon even niet bij want anders zie je 5 pagina's met reacties toch niet over het hoofd  :P  :P  :P

138

!ngrid schreef:

Ben nieuw hier, heb mij net aangemeld. Ik wilde op het volgend reageren.

mitsey schreef:
patriciadb75 schreef:

Erg leuk die cake pop plaat van tommy teleshoping. Besteling was niet compleet en heb hem uitgeprobeerd met cake mix zoals in de beschrijving staat maar het werkt niet.
Ik krijg half ronde ballen ipv ronde.
Heeft iemand misschien een goed recept??

Gr
Patricia

Niet compleet, wat mis je dan?? Volgens mij mis ik n.l ook wat, DE zakjes voor als ze klaar zijn. Werd er wel bij verteld en volgens mij ook eerder op internet te lezen ALLEEN nu staat het er niet meer bij
.
Ik denk dat ik toch ook maar cakemix moet gaan halen en ze uit proberen! :-)  wordt vervolgd  :D

Woensdag is de bestelde bakepops geleverd, gisteravond kreeg ik een mail dat de verzending niet compleet was. En dat de extra bonus van de bestelling nageleverd wordt (Spuitfles, Luxe zakjes met sluitingen en het Ideeënboek). Dus als je geen mail van tommy krijgt er misschien zelf een mailtje sturen.

Heb 19 december besteld en betaald. Heb vorige week een mail ontvangen dat de extra's nog als nalevering gestuurd zal worden . Ik heb echter de bakplaten ook nog niet ontvangen...heb een mailtje gestuurd maar daar nog steeds geen antwoord op gehad.....heb ik weer...Mijn geduld wordt op de proef gesteld.

Zoete groetjes, Marjolein

139

zoete kunst schreef:
!ngrid schreef:

Ben nieuw hier, heb mij net aangemeld. Ik wilde op het volgend reageren.

mitsey schreef:

Niet compleet, wat mis je dan?? Volgens mij mis ik n.l ook wat, DE zakjes voor als ze klaar zijn. Werd er wel bij verteld en volgens mij ook eerder op internet te lezen ALLEEN nu staat het er niet meer bij
.
Ik denk dat ik toch ook maar cakemix moet gaan halen en ze uit proberen! :-)  wordt vervolgd  :D

Woensdag is de bestelde bakepops geleverd, gisteravond kreeg ik een mail dat de verzending niet compleet was. En dat de extra bonus van de bestelling nageleverd wordt (Spuitfles, Luxe zakjes met sluitingen en het Ideeënboek). Dus als je geen mail van tommy krijgt er misschien zelf een mailtje sturen.

Heb 19 december besteld en betaald. Heb vorige week een mail ontvangen dat de extra's nog als nalevering gestuurd zal worden . Ik heb echter de bakplaten ook nog niet ontvangen...heb een mailtje gestuurd maar daar nog steeds geen antwoord op gehad.....heb ik weer...Mijn geduld wordt op de proef gesteld.

Ik had ook verschillende mails gestuurd maar totaal geen reactie en toen ik belde was het zo in orde dus mijn tip bel even voor de zekerheid!

Believe in yourself and never give up!

140

Heel erg leuk al die reactie's en zit er ook aan te denken om m te bestellen!! Jee deze hobby loopt een beetje uit de hand..... :lol: eerst taarten, toen kwamen de cupcakes, moet zeggen een pot vol brownies/koekjes ook erg leuk, vorige week ws gevolgd bij de koekenbakkers en nu ik dit weer zie.......aaahhhhhhh mijn hoofd zegt voorlopig even nee en mijn gevoel zegt hebbe hebbe hebbe!!!!!!! :o

Ik hou m in ieder geval in gedachten....zit net nog ff bij tommy te kijken maar er is volgens mij zoveel besteld dat ze pas vanaf 15 februari weer leverbaar zijn!!!! :(  heb ik ff bedenk tijd!!!!

Blijf dit topic volgen

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

141

Bake pops: succes!  Zal morgen nog even bij daglicht betere foto's maken  ;)
http://img859.imageshack.us/img859/8052/dsc02652y.jpg
By null at 2012-01-18

142

Ik wacht nog even een paar weken! dan hebben ze bij de blokker vast de goedkope versie haha !

143

SweetTatiana schreef:

Ik wacht nog even een paar weken! dan hebben ze bij de blokker vast de goedkope versie haha !

het komt uit amerika, dus ik wens je succes  ;)

144

mitsey schreef:

Bake pops: succes!  Zal morgen nog even bij daglicht betere foto's maken  ;)
http://img859.imageshack.us/img859/8052/dsc02652y.jpg
By null at 2012-01-18

Mitsey, dank je voor de foto.. Ze zien er super uit!!!
Ik ga er over denken maar dan pas in februari. :)

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

145

Nog de diertjes die ik heb geprobeerd. Helaas geen goede foto van de geliefde hond vanwege de donkere kleuren  :(  met daarachter het thee kopje.
http://img829.imageshack.us/img829/3913/dsc02666md.jpg
Shot at 2012-01-22

146

@Mitsey: Goed bezig geweest.
Ze zijn leuk!!

Ha, over een poosje kan ik dus zowel mini als groter bake pops maken.
Ik kijk uit naar de bakplaten.
Ik heb het idee dat het dan makkelijker is om er iets meer van te maken zoals Mitsey nu gedaan heeft met de beestjes, etc.

@Beertje 36: Nog bedankt voor jouw openhartigheid na mijn vraag.  ;)

mitsey schreef:

Nog de diertjes die ik heb geprobeerd. Helaas geen goede foto van de geliefde hond vanwege de donkere kleuren  :(  met daarachter het thee kopje.
Shot at 2012-01-22

wat zijn ze superleuk zeg!

hoe heb je het varkentje gemaakt, de oortjes? heb je die eerst op de pop  gedaan, en daarna gedoopt, of eerst gedoopt en daarna erop gedaan? en met wat? :o
die voetjes, zijn dat minismarties oid?

148

taartenprinsesje: eerst de oortjes, snuitje voetjes en oogjes 'klaar leggen' van fondant. Dan de cakebol dippen en als het een beetje aangedroogd is als varkentje versieren  ;)

149

mitsey schreef:

Shot at 2012-01-22

mag ik vragen wat voor chocola jij gebruikt? ze zien er echt super uit!

Groetjes Marleen

150

Bruine hondje: chocolade. Anderen: candy melts.