26

Re: Ze zijn niet aan te slepen want wat zijn ze leuk en lekker.....

Prachtig! Zoals op de eerste foto, zijn dat fondantbloemetjes? Druk je die gewoon in de nog zachte chocola? Of lijm je het later vast met eetbare lijm?
Vind ze er erg mooi uit zien, en wil het ook wel eens gaan proberen

27

Annekehil schreef:
leonietje schreef:

Weet je welke ik zooooo lekker vind???? Chocoladecake met bc, op smaak gebracht met caramelpatidess :9  :9  :9

Oh dat is een goeie!!!! Heb ik nog liggen dus dat wordt het volgende experiment  :D Dat is ook de reden waarom ik (nog) geen cakepopmachine wil  O-)

Daar is iedereen zo enthousiast over, maar ik heb op de beurs zo'n pop geproefd........geef mij de handgedraaide maar...veel lekkerder :Y  :Y

28

Marvivman schreef:

Prachtig! Zoals op de eerste foto, zijn dat fondantbloemetjes? Druk je die gewoon in de nog zachte chocola? Of lijm je het later vast met eetbare lijm?
Vind ze er erg mooi uit zien, en wil het ook wel eens gaan proberen

De bloemetjes zijn inderdaad van fondant. In zachte choco drukken is geen succes heb ik gemerkt want dan zakken ze heeeel langzaam naar beneden en dat laat sporen na  ;)

Eetbare lijm werkt niet want dat is op waterbasis en dat gaat niet samen met de vette choco. Ik heb gewoon een beetje van de gesmolten choco gebruikt.

29

echt mooi
de mijne vallen steeds van hun stokje hehe
verdun je de chocolade of niet?