51

Re: Pas op dat je je voetjes niet verbrand!!!

Geweldig!

Wow Leonie...hij is GEWELDIG :thumb:  :thumb:  :thumb:

Ik mag hem vast wel opslaan hè ;) Mijn zoontje vraagt ieder jaar om een Mario taart voor z'n verjaardag en volgend jaar kom ik er echt niet meer onderuit.

Nogmaals TOP :thumb:  :thumb:

53

Bedankt iedereen voor de vele leuke reacties :D

Yavahn schreef:

Heel mooi!!!! Is de lava icing of is het fondant/marsepein? Echt wauw, super!!! Weer heel erg mooi geboetseerd!  :thumb:

Lava is gemaakt van icing. Dat was wel even een grote gok of dat mooi zou worden. Eerst even op de achterkant uitgeprobeerd O-)

54

Maxii schreef:

oooh ben ik blij dat zoonlief in bed ligt en deze dus niet ziet! Hele dagen kan ie met zn DS in de weer zijn als het aan hem ligt, vindt Mario helemaal te gek! Mama vind het ook een leuk spelletje dus ik gok...level 8?  :D  :o
Hele mooi taart!

:lol:  :lol:  :lol:  Geen idee welk level hoor.....heb gewoon op google een demo bekeken van Super Mario...en toen kwam ik deze tegen :D

55

Lori schreef:

Aaaaahh wat super weer zeg!! Weer een geweldige taart en wéér zo super origineel!!

Jij gebruikt marsepein he? Is zwarte marsepein al net zo moeilijk/rottig om mee te bekleden als zwarte fondant, of valt het mee?
Ik heb laatst een taart met zwart fondant bekleed, maar dat is enorm plakkerig spul.

Complimenten voor je supertaart  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Bedankt Chindra  :)
Ik heb idd marsepein gebruikt en zelf zwart gekleurd met Wilton en dat ging echt supergoed. Marsepein werd lekker soepel en elastisch. (gebruik wel Zeelandia..dat vind ik echt heel fijn spul)

56

Madame Gâteau schreef:

Wow Leonie...hij is GEWELDIG :thumb:  :thumb:  :thumb:

Ik mag hem vast wel opslaan hè ;) Mijn zoontje vraagt ieder jaar om een Mario taart voor z'n verjaardag en volgend jaar kom ik er echt niet meer onderuit.

Nogmaals TOP :thumb:  :thumb:

Natuurlijk mag je'm opslaan...dat hoef je toch niet te vragen gekkie!!! ;)

57

wauw erg mooi hoor!

58 Laatst bewerkt door taartdoos (08-11-2011 20:36)

Gaaf is ie, wat geweldig met die lava!!! En die heerlijke onderdelen, dat is echt jouw ding he? Prachtig, nu wil ik wel weer eens een mario maken!

Oh, en heb je al wat van de ontvangers gehoord? Ik gok op heel zwarte tongen!  :Y  :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

59

Leonieeeee hij is weer super en die lava is gaaf zeg!

60

Jezus, wat een geweldige taart zeg!!! Echt ge-wel-dig. Supermooi zeg. Ik schat dat de ontvanger er wel superblij mee moet zijn geweest!

61

heel gaaf

62

Wat een supergave taart!!!!!
Zo orgineel...... :thumb:  :thumb:  :thumb:
Altijd zo leuk om naar te kijken....

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

63

Wat goed, je hebt gewoon een voor-onderzoek gedaan! Ik dacht al toen ik deze taart zag: die heeft verstand van dat spelletje! haha :lol:

Hij is echt überstoer!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

64

Dit vind ik nou een supergave mario taart. En erg origineel. Dat heb je maar weer eens schitterend gemaakt.

65

taartdoos schreef:

Gaaf is ie, wat geweldig met die lava!!! En die heerlijke onderdelen, dat is echt jouw ding he? Prachtig, nu wil ik wel weer eens een mario maken!

Oh, en heb je al wat van de ontvangers gehoord? Ik gok op heel zwarte tongen!  :Y  :lol:

O jeee...krijg je dat met zwarte marsepein??? :think:  Ga straks direct een stuk opeten om te testen :cool:  :lol:

Ik kreeg gisteravond wel een heel leuk berichtje dat ze em ontzettend mooi en lekker vonden en dat ze er met spijt een mes in moesten zetten :D . Maar over zwarte tongen heb ik niet gehoord :D

66

leonietje schreef:
taartdoos schreef:

O jeee...krijg je dat met zwarte marsepein??? :think:  Ga straks direct een stuk opeten om te testen :cool:  :lol:

Ik kreeg gisteravond wel een heel leuk berichtje dat ze em ontzettend mooi en lekker vonden en dat ze er met spijt een mes in moesten zetten :D . Maar over zwarte tongen heb ik niet gehoord :D

Haha, ja, ik wist het ook niet, maar vorig jaar heb ik ook een zwarte marsepeinen taart gemaakt voor een jongetje, en die moeder had zich suf gelachen om al die zwarte monden... Wie weet, bij jou niet ;)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

67

ohhh my..hoe mooi! ik vind zwarte taart er vaakneit zo lekekr uitzien! maar deze wel..en zonde om aan te snijden! super!

Een SUPER taart!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

69

Als je zo een verjaardagstaart voor je verjaardag krijgt, dan vergeet je dat de rest van je leven niet meer hihi! Ik vind hem echt helemaal geweldig!

Groetjes San

weer supermooi gedaan, super geboetseerd

cake my day

71

Jaaaaa, daar istie!! En wat issie COOL geworden zeg! Helemaal niet somber, waar je bang voor was, gewoon erg STOER! Helemaal top gedaan meid!!  :thumb:

COOL, VET, GAAF, dat waren de reacties van de kids  toen ze deze taart zagen. Hij is echt super geworden, mooi toch wel dat zwart.

73

WAUW  :Y  Echt gaaf!

74

Wauw Wauw Wauw..
Dat heb je echt super leuk gedaan en orgineel is die zeker!
Topper!

75

Dit is echt een vette Mario taart. Mijn zoontje zeurt ook al jaren om een Mario taart, dus na het zien van deze taart zal hij zeker zeggen: dit is nu wat ik bedoel met lekker veel lava. Hij speel hele dage alle levels na met zijn mario pop.
Bedankt voor de inspiratie.