Re: Herfstachtige scheefgestapelde Colette
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette
Prachtig!
Echt ontzettend mooi!!!!
Geweldig!!
Prachtige taart en wat een mooie kleuren.
Cool, echt fantastisch. 
Jeemieneeee Alice, wat een kunstwerk!!! echt heel erg gaaf gemaakt, prachtige kleuren en details

ik zie m nu pas
gewldig gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt heel mooi!
Pas drie pagina's???!! Belachelijk!!
Ha Suuz, nu is het inmiddels pagina 4
Wat leuk om de reacties hier allemaal te lezen.
En heel heel misschien ga ik hier wel iets op verzinnen om hem als workshop aan te bieden.
Wat een GEWELDIG mooie taart!!!! TE mooi gewoon!!!!
Echt schitterend gemaakt!!
WAUWWWWWWWWW!!!!! Geweldig!
een hele mooie herfst taart.
ziet er strak uit
je hebt hem gewoon echt aan stukken gesneden......... ahhhhhhh nee oei oei oei wat erg....... Ik begrijp je moeder helemaal.
Daar heb je toch weken voor nodig om naar te kijken. PRACHTIG!!!!
ik vindt hem fabelachtig echt super
maar hoe maak je nou echt goede icing?
zodat je deze lijnen kan trekken
fantastisch wat is die verschrikkelijk mooi! te mooi ook om op te eten!
De kleuren zijn ook erg mooi!
Wauw wat een mooie taart!
prachtig!!! (op naar pagina 5
)
erg mooi 
ooohhhhhhhh wat mooi, die wil ik ook maken! Moet echt eens een workshop bij Suuz gaan volgen. Echt mn complimenten voor dit kunstwerk, de stijl, de kleuren, de opbouw, alles!
Wauw Alice, wat een PRACHTIG kunstwerk!!! Jeetje, wat gaaf zeg!!

Wat een plaatje!
(en inmiddels al 97 reacties....op naar de 100!) 
ik vindt hem fabelachtig echt super
maar hoe maak je nou echt goede icing?
zodat je deze lijnen kan trekken
Dankjewel.
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik zelf nog niet helemaal eruit ben of goed weet hoe ik nu een goede icing maak. Zelf vond ik mijn icing te dun ik had hem net wat dikker gewild zodat je net wat meer de puntjes/bolletjes kon zien nu loop het nog meer in elkaar over. Terwijl de eerste lijntjes er veel beter eruit zagen, maar helaas was dit net de achterkant.
Misschien had ik er nu meer poedersuiker erbij moeten doen zodat hij dikker werd. Ik maak de icing met eiwitpoeder, bakkerspoedersuiker en water. ik heb het recept hier van de site, bij recepten (linkerkant) bij doceren en bekleden staat royal icing.
ooohhhhhhhh wat mooi, die wil ik ook maken! Moet echt eens een workshop bij Suuz gaan volgen. Echt mn complimenten voor dit kunstwerk, de stijl, de kleuren, de opbouw, alles!
Dankjewel voor je reactie. Ik kan je zeker aanraden om de workshop bij Suuz te gaan volgen ik heb van haar heel veel geleerd.
Jeee, en wat zijn er veel reacties. Helemaal geweldig, dank jullie wel 
Jaaaaaaa!!!
Hier is reactie nummer 100!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette