Re: Herfstachtige scheefgestapelde Colette
in 1 woord PRACHTIG!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette
in 1 woord PRACHTIG!!!!
Valt er nog iets over te zeggen deze is echt super gewelig gedaan
Wat een bijzondere, keigave Colette!! 
prachtige taart zeg top gedaan

Wouwwwwwwwwww Wat geweldig mooi 
Wat een mooie warme kleuren, precies goed voor deze en komende tijd van het jaar.
Heel sjiek! Chapeau
Wat een mooie warme kleuren, precies goed voor deze en komende tijd van het jaar.
Heel sjiek! Chapeau
Oooo wauw...wat een geweldige Colette.
Hele mooie kleurencombi!!! En wat gaaf zo schuin gestapeld!
Ik ben al de hele avond bezig met een Coletteprojectje....maar dan een hele andere uit het boek!! 
GE-WEL-DIG!!!
Prachtig mooi meid en of je tevreden mag zijn.
Kleuren geweldig, natuurlijk perfecte schilderwerk...niets om aan te merken.
Ontzettend prachtig 
super mooi!
enige vraag die bij mij op komt...hoe snij je zon taart aan?
echt mooi gemaakt!
Pas drie pagina's???!! Belachelijk!!
echt geweldig zo`n taart.....ik kan mij voorstellen dat ze er niet van willen eten 
echt geweldig zo`n taart.....ik kan mij voorstellen dat ze er niet van willen eten 
Te mooi voor woorden! 
Oooo wauw...wat een geweldige Colette.
Hele mooie kleurencombi!!! En wat gaaf zo schuin gestapeld!
![]()
Ik ben al de hele avond bezig met een Coletteprojectje....maar dan een hele andere uit het boek!!
Dankjewel. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar jou Colette project. Want er staan er heel veel mooie in het boek.
@olga, wij hebben de taart van boven af aan aangesneden. Het bovenste bolletje werd helemaal niet aangesneden mijn broer heeft hem helemaal opgegeten, hij had zin in een heel groot stuk taart.
De tweede bolletje heb ik op de taart laten staan en van hieruit de stukjes gesneden, je zal ook eerst de bollen ervan kunnen halen.
Wauw!!! Wat een mooie taart!!
Wat een super mooie taart. De kleuren echt herfst, ook de bekleding van de taarten heel mooi in kleur en stijl.
Ga toc h ook maar eens kuijken bij suus voor een workshop 
GE-WEL-DIG!!!
Prachtig mooi meid en of je tevreden mag zijn.
Kleuren geweldig, natuurlijk perfecte schilderwerk...niets om aan te merken.
Ja dat dus
Wat een plaatje zeg, tjongejonge....
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schitterend. helemaal passend bij de tijd van t jaar...en toch vind ik m ook een beetje kerstachtig...chique. petje af
Ik vind hem prachtig!
Geweldige kleuren, heel warm en herfstachtig en wat een mooie glanspoeders heb je gebruikt
(zo mooi streeploos ook!).
Het bovenste bolletje werd helemaal niet aangesneden mijn broer heeft hem helemaal opgegeten, hij had zin in een heel groot stuk taart.
oeps
Welke maten heb je gebruikt dan? 
Fantastisch,mooie taart en ik hou erg van de herfstkleuren die je erin hebt verwerkt,echt hardstikke gaaf gedaan!!! 
@lice schreef:Het bovenste bolletje werd helemaal niet aangesneden mijn broer heeft hem helemaal opgegeten, hij had zin in een heel groot stuk taart.
oeps
![]()
Welke maten heb je gebruikt dan?
De maten 10, 15 en 20 cm. Mijn broertje had ervoor ook al een stuk vlaai op en ging heel mooi bij mijn taart zitten, hij kon niet wachten tot dat de taart werd aangesneden. Hij had al links en rechts stiekem wat opgegeten hij zei ook nog maak nu maar een foto en zoek dan thuis met je eigen foto's naar de zeven verschillen hahaha grapjas.
Volgend jaar gaat hij ook trouwen en ze hebben mij gevraagd om hun bruidstaart te maken, de fotograaf moet dan maar heel snel zijn met foto's maken, anders ben ik bang dat de taart al op is, mijn broertje kennende.
O, ja Carien ik zag net nog je reactie dat ik Colette maar even een foto moet sturen. Ik denk dat ik dat vanavond maar even ga doen, als ik nog durf.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette