Re: Herfstachtige scheefgestapelde Colette
en hop naar pagina 2!!!
ik vind hem echt zo supergaaf!!! wat een mooie kleuren ook!!! echt waanzinnig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette
en hop naar pagina 2!!!
ik vind hem echt zo supergaaf!!! wat een mooie kleuren ook!!! echt waanzinnig!!!
Ik ben niet gek op die Colette-stapels, maar deze vind ik toch wel prachtig. Zeker omdat die scheef gestapeld is. Het past er gewoon helemaal bij.
Waauuwww!!! Echt super mooi zeg.. 
Wow!

erg mooi, en de kleur combi heel mooi.
Wat een beauty!!!
Echt super geweldig !! 
Wat een geweldig mooie taart! Prachtige kleuren ook!
WOW! Schitterend!!!! 
Jee... Dit is toch echt een kunstwerk, geen taart hoor! Supersupermooi!!
wauw, wat een beauty
Wat verschrikkelijk mooi je kan hem voor de herfst maar ik zie er ook iets van kerst in heeeel mooi.
wat mooi meer weet ik niet te zeggen
Super, altijd heerlijk om naar je taarten te kijken. 
Wat supergoed dat je er echt jouw taart van gemaakt hebt!! Hij is echt PRACHTIG!!

Allereerst, van harte gefeliciteerd met je ouders.
En wat een geweldig kunstwerk zeg!!!
Wat een mooierd!! 
WAUW!!
Zo mooi!!
Wouw..... zwijmel zwijmel 
Wat een reacties allemaal, daar krijg ik het warm van.
Allemaal bedankt.
HOlymoly! Ik reageer niet meer zo vaak maar dit is echt geweldig!
Hoezo redelijk tevreden???
![]()
Ben trouwens wel benieuwd waarmee je de herfstbladeren hebt gemaakt?
Ik was niet helemaal tevreden omdat ik hier en daar wat foutjes zag, dat kwam door tijdgebrek.
De bladeren heb ik gemaakt van de volgende mal Heuchera blad maat M, deze heb ik gekocht bij Flower en veiners. Een uitsteker had ik niet, maar dit gaat ook goed zonder een uitsteker te gebruiken ik heb het overtollige groene flowerpaste er vanaf getrokken hierdoor kreeg ik wel een wat rafeliger rand, maar naar mijn idee mag dat wel bij dit blad. Hierna heb ik de bladeren bewerkt met dustpoeders. Achteraf gezien kon ik het beste het blad maken van donkerrode flowerpaste ipv groene. In het echt zijn deze bladeren donkerder.
Deze is echt gáááááf
![]()
![]()
Ik hou erg van de herfstkleuren en die komen geweldig uit in de taart. Kan me de reactie van je mam daarom goed voorstellen![]()
Heb je trouwens biscuit of cake gebruikt?
Dankjewel voor je reactie.
Ik ben helemaal vergeten te vermelden dat hij van cake is gemaakt. ik had wel vermeld dat hij gevuld is met tiramisu creme.
..... Je zou hem ook als kersttaart kunnen gebruiken
heb vroeger zulke kerstballen gehad.
....
da's raar, was ook mijn eerste reactie: mooie kerstballen
maar tuurlijk is het dat niet, bij beter kijken zie ik de prachtige
herfstbladeren
hij is echt supergeweldig mooi, je moet 'm ook effe aan Colette laten zien hoor
, die gaat vast gillen
Ik ga nog weer effe terugkijken, verder genieten...prachtige kleurencombi ook, alles past zooooo mooi bij elkaar

Zo, die is mooiiii!!!!
Hoe krijg jij in hemelsnaam die geverfde delen zo mooi egaal? Bij mij wordt het altijd vlekkerig dus ik heb het schilderen min of meer opgegeven.
Maar als ik dit dan zie...zucht... zo mooi.
Echt een waar kunstwerk!
Mooooie Colette meid!! 
gaaf en heel chic toch wel!! mooierd alice!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Herfstachtige scheefgestapelde Colette