26

Re: Vogelhuisje

Helemaal leuk!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

27

Heel leuk!

WAUW, wat gaaf, ga ik ook maar eens proberen!

29

Ge wel dig ! Kun jij mij deze niet leren via workshop? :)

Carpe diem!

30

Gaaf zeg!

31

Evak schreef:

Deze word door de zoete kunst als workshop gegeven dus dat gaat niet lukken wil wel met een aantal dames een freubelavond organiseren en dan deze zelf allemaal maken aan de hand van een voorbeeld en een klein beetje hulp van mijn kant af heb het zelf ook moeten ontdekken van hoe en wat.

32

Corine1982 schreef:

Gaaf zeg!

Ja hij is en blijf leuk heb hem nog staan alleen het vogeltje ligt los ivm te kort stokje, toch maar is kijken voor een ander stokje.

33

Wat een super leuk idee!
Hij is erg mooi geworden

34

Willeke73 schreef:
Evak schreef:

Deze word door de zoete kunst als workshop gegeven dus dat gaat niet lukken wil wel met een aantal dames een freubelavond organiseren en dan deze zelf allemaal maken aan de hand van een voorbeeld en een klein beetje hulp van mijn kant af heb het zelf ook moeten ontdekken van hoe en wat.

lijkt me super leuk!

Carpe diem!

35

Wowie!

Chocolate is calling! I must go!

36

superleuk en knap gemaakt hoor  :thumb:

37

heel mooi!

38

Willeke73 schreef:
Evak schreef:

mmmm, ... freubelavond met hulp...???? Dat lijkt toch best wel op een workshop of vergis ik mij nu.....

Voor een workshop zijn jullie welkom bij mij hoor!
Ik heb nog 4 plaatsen voor deze workshop op  29 juni ( staat nog niet op de site, maar ga ik snel bijwerken )

Zoete groetjes, Marjolein

39

zoete kunst schreef:

mmmm, ... freubelavond met hulp...???? Dat lijkt toch best wel op een workshop of vergis ik mij nu.....

Ik heb nog 4 plaatsen voor deze workshop op  29 juni ( staat nog niet op de site, maar ga ik snel bijwerken )

Het is geen workshop maar een freubelavond waar iedereen het zelf moet doen, wil hem zelf ook nog een keertje maken maar iedereen moet het zelf uitzoeken hoe het moet dat is wat ik bedoel en dus absoluut geen workshop. Ik heb het ook op mijn manier gemaakt en ga dat weer doen maar als je niet wil dat ik het met een aantal dames doe die het zelf moeten uitzoeken hoe ze het moeten maken met een heel klein beetje hulp tijdens een freubelavond dan doe ik dat niet.

40

Willeke73 schreef:
zoete kunst schreef:

Het is geen workshop maar een freubelavond waar iedereen het zelf moet doen, wil hem zelf ook nog een keertje maken maar iedereen moet het zelf uitzoeken hoe het moet dat is wat ik bedoel en dus absoluut geen workshop. Ik heb het ook op mijn manier gemaakt en ga dat weer doen maar als je niet wil dat ik het met een aantal dames doe die het zelf moeten uitzoeken hoe ze het moeten maken met een heel klein beetje hulp tijdens een freubelavond dan doe ik dat niet.

Dat kan ik niemand verbieden,  :nooo  , maar heb natuurlijk liever dat iedereen de workshop bij mij komt doen. :Y

Zoete groetjes, Marjolein

41

Ja natuurlijk dat begrijp ik heel goed zou ik zelf ook graag willen als ik workshops zou geven.