126

Re: orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]

Ik zit alweer naar je mooie bloemen te kijken, jeetjekreetje...! :) Waar geef je nog meer workshops? Ik wil best ervoor rijden, hoor. Ikzelf kom uit Noord Holland.

127

wow wow wow!!! deze workshop wil ik ook wel een keertje volgen!!!!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

128

Natasja loves cupcakes schreef:
Eline25 schreef:
FiFi78 schreef:

Link doet t niet :(

O, wat gek, bij mij ook niet! Terwijl ik weer dezelfde link krijg als ik ernaar toe surf...  :think: www.lighttent.eu, dan naar lightboxen en dan de eerste!

Sorry dat ik me er mee bemoei, maar er staat een komma achter de link. Gewoon even op de link klikken en de komma weg halen dus. :)

Hahaha, fijn dat jij wel wakker bent!  :Y Weer een mysterie opgelost!  :thumb:

129

Bruidje2012, Benfie, en IngeW: bedankt voor jullie enthousiasme! Mochten jullie op de mailinglijst willen, mail me dan even jullie emailadres, dan krijg je de hele waslijst toegestuurd met alle data en locaties!  :lol:

130

Eline25 schreef:

Bruidje2012, Benfie, en IngeW: bedankt voor jullie enthousiasme! Mochten jullie op de mailinglijst willen, mail me dan even jullie emailadres, dan krijg je de hele waslijst toegestuurd met alle data en locaties!  :lol:

Heb ik gedaan, thanks! ;)

131

Ik ga je ook een email sturen voor de workshop data en lokaties.

132

Ik kan niet wachten tot 3 maart en ik je workshop in Vriezenveen mag doen!

133

:Y Gezellig ladies, ik heb er ook zin in!

134

Wat een super mooie combi!
:thumb:
Ik ben ook begonnen met die ministapeltaartjes.... Wat een gedoe. Ik lees je verhaaltje en dacht och dat heb ik zo gedaan. Hoe krijg je die fondant er zo mooi strak omheen! :rolleyes:

Zonder taart geen feest!

135

@Eline vroeg me af of je m'n mailtjes ontvangen hebt.
Heb nml t idee dat ze niet aankomen.

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

136

Bruidje2012 schreef:

@Eline vroeg me af of je m'n mailtjes ontvangen hebt.
Heb nml t idee dat ze niet aankomen.

Hoi hoi! Ik heb hem gehad hoor! Maar mn mail heeft even kuren...  :s Hopelijk is het morgen gefixed en kan ik het naar je opsturen!  :Y

137

corientjuh schreef:

Wat een super mooie combi!
:thumb:
Ik ben ook begonnen met die ministapeltaartjes.... Wat een gedoe. Ik lees je verhaaltje en dacht och dat heb ik zo gedaan. Hoe krijg je die fondant er zo mooi strak omheen! :rolleyes:

Haha, ja das best een pittig klusje! Kom anders gezellig bij een workshop langs, dan laat ik het je zien!  :Y