Re: Snoepieeeeees!!!!
Wat heb je dat onwijs leuk geboetseerd! Ik heb het boek al tijden in de kast liggen maar me er nog niet aan gewaagd 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snoepieeeeees!!!!
Wat heb je dat onwijs leuk geboetseerd! Ik heb het boek al tijden in de kast liggen maar me er nog niet aan gewaagd 
Ben benieuwd welk boek het is? Bijna Kerst he 
Waaaaaa!!!!!!!!!
I love it!!
Ik vind deze taart echt zoooooo leuk!!
Vind je het erg als ik m opsla??

Leonie wat is deze weer waanzinnig leuk
wat een dotje dat boetseer werk van jouw
.
grt Carla
Ooooo wat een schatje!! Echt heel erg leuk gedaan 
De boekjes van Tal zijn gaaf he?
Taart en meisje zijn echt supergoed gelukt!
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties.
De vleugeltjes heb ik gemaakt van gelatine (opgelost en als het lobbig is in de vleugeltjes gieten.) (ideetje van Eline
) Daarna bestrooit met glitter. Was wel even een klusje, heb het een paar keer over moeten doen. En voor de oplettende kijker:het ene vleugeltje is een beetje losgelaten...maar had echt geen tijd meer om het te repareren.
Ben benieuwd welk boek het is? Bijna Kerst he
The Green Book van Tal Tsafrir
Echt een leuk boekje 
Heel mooi taartje. Je hebt super geboetseerd. Heerlijk met die vrolijke jelly beans.
Oh, wat is ze leuk!!!! En je taart is echt een snoepje!
Vind je het erg als ik m opsla??
![]()
Natuurlijk vind ik dat goed. Is ook niet mijn idee hoor! Alle eer gaat naar Tal 
Echt n snoeppie!
lekker vrolijk met al die kleurtjes.
Wat leukk! om op te eten! 
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties.
![]()
De vleugeltjes heb ik gemaakt van gelatine (opgelost en als het lobbig is in de vleugeltjes gieten.) (ideetje van Eline
) Daarna bestrooit met glitter. Was wel even een klusje, heb het een paar keer over moeten doen. En voor de oplettende kijker:het ene vleugeltje is een beetje losgelaten...maar had echt geen tijd meer om het te repareren.
Claud schreef:Ben benieuwd welk boek het is? Bijna Kerst he
Echt een leuk boekje
Leuk! Leuk!
Ehh vraagje..... je giet de vleugeltjes... maar waarin????
leonietje schreef:Bedankt iedereen voor alle leuke reacties.
![]()
Claud schreef:Ben benieuwd welk boek het is? Bijna Kerst he
Echt een leuk boekje
Leuk! Leuk!
Ehh vraagje..... je giet de vleugeltjes... maar waarin????
O ja, een beetje onduidelijke uitleg misschien
. Je maakt van floralwire vleugeltjes en die leg je op een stukje bakpapier. Daar giet je dan de gelatine in. Hoop dat het nu duidelijk is??

aaaaaaaaah, wat een SNOEPIE!!
Maar serieus, echt heeeeel erg leuk taartjes, en ook weer zo mooi op de foto! Mooi achtergrondje!
Volgende keer als je snoepies nodig hebt roep je maar even, dan rij ik wel even langs Opoe's Erfenis!
Misschien heb ik nog een tipje voor de vleugeltjes: volgens mij heb jij die gladde flower wires gebruikt, of niet? Ik heb toen gewoon van die witte gebruikt, en ik denk dat de gelatine beter hecht aan het papieren omhulseltje van witte flower wire, dan aan de gladde laag? Toen de vleugeltjes hard waren heb ik de wires goud gedust, kan natuurlijk in welke kleur je maar wilt... Misschien laten ze dan niet meer los? O ja, voor Aniet: tijdens het gieten hoef je je geen zorgen te maken als je gelatine buiten de wires lekt, want als het hard is kun je het teveel er zo af snijden. En met een vochtig kwastje kun de gelatine een beetje in hoekjes vegen die tijdens het gieten misschien leeg blijven...
aaaaaaaaah, wat een SNOEPIE!!
![]()
![]()
Maar serieus, echt heeeeel erg leuk taartjes, en ook weer zo mooi op de foto! Mooi achtergrondje!
Volgende keer als je snoepies nodig hebt roep je maar even, dan rij ik wel even langs Opoe's Erfenis!
Misschien heb ik nog een tipje voor de vleugeltjes: volgens mij heb jij die gladde flower wires gebruikt, of niet? Ik heb toen gewoon van die witte gebruikt, en ik denk dat de gelatine beter hecht aan het papieren omhulseltje van witte flower wire, dan aan de gladde laag? Toen de vleugeltjes hard waren heb ik de wires goud gedust, kan natuurlijk in welke kleur je maar wilt... Misschien laten ze dan niet meer los? O ja, voor Aniet: tijdens het gieten hoef je je geen zorgen te maken als je gelatine buiten de wires lekt, want als het hard is kun je het teveel er zo af snijden. En met een vochtig kwastje kun de gelatine een beetje in hoekjes vegen die tijdens het gieten misschien leeg blijven...
Ja ik heb idd de gladde wires gebruikt
. Misschien de volgende keer idd maar die met het papier proberen.
Ennuh dat achtergrondje....mooi he dat paars....past heel leuk ook bij een groen taartje!!

hij is ook wel echt heel erg schattig!!!!
Leuk! En wat een goeie tip voor de vleugeltjes
(Eline)
Eline25 schreef:aaaaaaaaah, wat een SNOEPIE!!
![]()
![]()
Ja ik heb idd de gladde wires gebruikt
![]()
. Misschien de volgende keer idd maar die met het papier proberen.
Ennuh dat achtergrondje....mooi he dat paars....past heel leuk ook bij een groen taartje!!
![]()
![]()
hahahaha! Bedoel je daar iets mee?

Ontzetend mooi geboetseerd! Supergaaf!
wat een snoeppie!! 
die is echt lief en leuk!
(maar dat is vast niet de tanden-fee die er op zit
)
Hé, deze had ik ook nog gemist blijkbaar.... hij is leuk!!
Tjonge wat ben jij actief geweest de afgelopen tijd! Ik heb vanavond alles even bekeken....

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snoepieeeeees!!!!