26

Re: Zomers Blond

Wat is die leukkkkkkkkk

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

27

Wat ontzettend goed!!!!!! :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

28

Nog allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties. :Y

@ Petra 68, ik weet niet of Rijswijk wat dichterbij is voor jou maar daar geef ik in Maart een workshop. Want ik denk dat Deventer ook een stuk uit jouw richting is.

29

Super gaaf zeg!! :Y  :thumb:

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

30

:thumb:  :thumb:  :thumb: Wat superorigineel en creatief gedaan! Geweldig leuke taart! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

31

GE-WEL-DIG!!!!!!! Wat heb je dit thema prachtig uitgewerkt :thumb:  :thumb:  :thumb:

32

Hij is echt prachtig!!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Mooi gedaan!

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

34

Gaaf!!! Wat ben je toch goed!!
:thumb:  :thumb:

35

@lice schreef:
leonietje schreef:

Wow Alice, wat is deze onwijs gaaf!!! Zag laatst ook al je sneeuwpopjestaart...vond ik ook al zo geweldig!!! IK BEN FAN!!!

(kom je ook eens naar Drenthe voor een workshop....dan ben ik graag van de partij!! :Y  :Y )

Ik wil best naar Drenthe komen, lijkt mij erg gezellig met jullie.

De sneeuwpopjestaart was ook heel erg leuk om te doen. Maar goed dat je daarvan niet de achterkant van hebt gezien. Die ziet er echt niet uit.  Ik denk dat ik hem voor Mega Taarten Festijn maar opnieuw moet gaan maken, want ja daar kan ik toch niet mee aankomen.

Ik heb zelf geen workshopruimte, maar er zal vast wel iets te regelen zijn ergens???? :) Lijkt me onwijs leuk!!

36

Super! Zo knap gedaan  :Y

Groetjes, Marjan

37

leonietje schreef:
@lice schreef:
leonietje schreef:

Wow Alice, wat is deze onwijs gaaf!!! Zag laatst ook al je sneeuwpopjestaart...vond ik ook al zo geweldig!!! IK BEN FAN!!!

(kom je ook eens naar Drenthe voor een workshop....dan ben ik graag van de partij!! :Y  :Y )

Ik wil best naar Drenthe komen, lijkt mij erg gezellig met jullie.

De sneeuwpopjestaart was ook heel erg leuk om te doen. Maar goed dat je daarvan niet de achterkant van hebt gezien. Die ziet er echt niet uit.  Ik denk dat ik hem voor Mega Taarten Festijn maar opnieuw moet gaan maken, want ja daar kan ik toch niet mee aankomen.

Ik heb zelf geen workshopruimte, maar er zal vast wel iets te regelen zijn ergens???? :) Lijkt me onwijs leuk!!

In december geef ik een workshop taart beschilderen in Deventer bij Zoet & Zo. Ik weet niet of dit bij jouw in de buurt ligt?