Re: Goud bij taart en trends, toppers.
Wauw terecht goud zeg.
Wat mooi knap werk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goud bij taart en trends, toppers.
Wauw terecht goud zeg.
Wat mooi knap werk
Ik heb jury rapport binnen.
Daar ben er blij mee
Van de 160 punten die te halen zijn heb ik er 133.
Dat komt op gemiddeld 8,3.
Een paar puntjes ter verbetering: Kleuren mogen helderder/niet zo donker(het hout)
En gordijntjes iets fijner uitwerken.
Niet verkeerd dacht ik. En de opmerkingen neem ik mee naar een volgend werkstuk.
Hartelijk bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties het was echt hartverwarmend!!!
En tot een volgende wedstrijd!
ik heb hem ook binnen, 130 punten dus veel scheelde het niet, toch raar want die van jouw was wel heel wat gedetailleerder etc. Maar blij ben ik er wel mee. Ik had als commentaar dat de kleuren blauw en rood wel wat helderder mochten en de afwerking van bv de staarten beter kon. Het thema en de uitwerking werd als zeer origineel ervaren.
Super toch, ik dacht dat het rapport wat uitgebreider zou zijn met wat meer verbeterpunten maar hier kan ik wel wat mee.
groetjes,
Lisette
waaaaaaauwwwwie!!! wat ONWIJS gaaf!!!! gefeliciteerd hoor! 
Hoi Lissette,
Nee, veel scheelt het idd niet maar dat hoeft ook niet.
De uitwerking was wel verschillend maar dat zegt niet veel over het ontwerp en het jouwe was ook wel errug leuk!
En smaken verschillen ook, wat de een mooi vind vind de ander niet mooi!
Ik verloor punten op het feit dat een van de jury leden de kleur hout te donker vond.
Dat mag , iemand anders vind dat juist mooi.
Maar zoals mijn moeder altijd zei:
Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden!
Maar ik ben tevreden en het was een leuke ervaring.
Groetjes en tot ziens!
Annette
WOWWWW!! Ik had hem nog niet gezien, maar wat prachtig, al die details!! Terecht dat je gewonnen hebt! En gefeliciteerd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goud bij taart en trends, toppers.