Re: Hij wordt 16 en wil een echte echte echte......zucht....
ik vind hem prachtig!!
http://taartenvancorry.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij wordt 16 en wil een echte echte echte......zucht....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vind hem prachtig!!
ik vind hem prachtig!!
DANKJEWEL!!!
Wat heb je dit ontzettend knap gepuzzeld.
Ik kan me voorstellen dat je hier tegenop zag maar, het resultaat is gewoon geweldig!!
Prachtig gedaan zeg, kan wel zien hoor dat daar heel veel tijd in zit en liefde hé. 
Dankjullie allemaal wel!! Inderdaad veel tijd gekost, heb hem afgeleverd, en ze waren er heeeeel blij mee!!!
Bravo!! Wat een detail! Mooi hoor!!
Echt prachtig mooi gepuzzeld hoor!! Mijn complimenten. Ik doe het je in iedergeval niet na..... 
Gewoon proberen san
, ik zag hier ook tegenop, en het is gelukt..... 
heel mooi geworden!!
Wat prachtig....wat een werk.... daar is hij vast superblij mee, dat kan niet anders
Groetjes
Mirsa
Wauw hij is SUPER gepuzzeld. Respect! 
Mooi gepuzzeld! 
Dankjewel dames! wat een complimenten 
wauw wat goed gedaan
heb een vraagje over het bakblik heb je die dubbel gebakken en op elkaar gestapelt ???hoe heb je ze dan vast gemaakt aan elkaar met botercreme of icing????
heb het bakblik gescoort op t en t hebhet voor mijn verjaardag gekregen en bennu een beetje aan het uitpluizen hoe ik hem het beste kan gebruiken .
hoeveel mix hebje er voor gebuikt in de grootste pan ???
sorry voor de vele vraagjes 
Hoi Marietje!
Geeft niks al je vragen!! Ik heb ook al zoveel vragen geplaats, en antwoorden gekregen! Juist leerzaam en gezellig.
Ik heb de kussen in 1 keer gebakken, zonder die kleine hearting core voor in de midden. (de zit erbij)
Die hearting core is om de midden goed gaar te krijgen maar zonder dat ding is het perfect te doen.
586 gram biscuitdeeg, 8eieren en 58 gram water
Dan 35-40 minuten hete lucht 170C.
5minuten in een uitgezette oven laten staan.
En hij ziet er prachtig uit!
Niks geen gedoe met op elkaar geplakte biscuit.
Alleen het lagen snijden is lastig, want de gewone taartzaag is te klein
....
Weet je genoeg
???
ja
dank je voor het snelle antwoorden 
Gaaf zeg! Kan me niet voorstellen dat de jongen het niet stoer vind..
Die vulling klinkt lekkerrrrrr...
dankje juudje, enne...hij vind hem leuk!!!
Zooooo wat een werk zeg! Echt ontzettend gaaf geworden!
Bedankt Sterre!jou taart 'bloementje hier bloementje daar' is echt heel strak gemaakt joh!!
Wat een mooie taart 
super taart, lijkt me een heel gepriegel geweest haha
twas ook een gepriegel faila, maar ben gewoon verbaasd om zoveel leuke reacties!! geweldig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij wordt 16 en wil een echte echte echte......zucht....